De tijd van last-click attribution is gelukkig lang geleden voor de meeste online marketeers. Toch blijft het moeilijk om de scope van MCF (Multi-Channel Funnels) in Google Analytics écht goed te kunnen beoordelen in analyses, en het liefst nog correct t...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 21 Twitter shares 21 21
Frankwatching

Wat zijn methodes om te ‘overleven’ in complexe en competitieve veilingen binnen Google Ads? In dit artikel deel ik er één met je. Eerst zoom ik in op de situatie (‘wanneer heeft het zin om deze strategie toe te passen?’) en daarna ga ik een laa...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 19 Twitter shares 19 19
Frankwatching

Voor een succesvolle display advertising-strategie heb je een gefaseerde aanpak nodig. Het See-Think-Do-Care-model kan hierbij helpen. Met dit model als leidraad en de focus op See, Think & Do, deel ik in dit artikel 7 tips voor prospecting met het Go...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 12 Twitter shares 12 12
Frankwatching

ROAS-targeting, doelvertoningspercentages, overtreffingspercentages of gewoon handmatige CPC’s? Wanneer zorgt welke biedoptie voor het beste resultaat, en waar moet je op letten bij de meest gebruikte strategieën? Om deze vraag te beantwoorden is het g...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 11 Twitter shares 11 11
Frankwatching
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/