Zeven op de tien merken is niet toekomstbestendig. Kunstmatige intelligentie, voice-search en spraakbediening (denk aan Siri, Alexa en Google Home), de opkomst van 5G: stuk voor stuk ontwikkelingen die maken dat merken continu moeten meebewegen met de tij...

Lees verder op Marketingfacts »

22 Facebook shares 22 16 Twitter shares 16 38
Marketingfacts

Merken moeten meebewegen met de trends van de digitale revolutie. Doen ze dat niet of  trager dan anderen, dan zien mensen ze als ouderwets en niet relevant. Er zijn verschillende factoren die het voor merken steeds noodzakelijker maken om continu te ev...

Lees verder op Frankwatching »

9 Facebook shares 9 22 Twitter shares 22 31
Frankwatching

De Dutch Marketing Awards zijn weer uitgereikt. Hoogtepunt: Rituals als Marketing Company of the Year. Voorafgaand aan de uitreiking organiseerde VIM Group een pre-event rondom het thema ‘How to Future-Proof Your Brand?’. Yolanda van Die (Global Brand...

Lees verder op Marketingfacts »

9 Facebook shares 9 18 Twitter shares 18 27
Marketingfacts

Merken moeten de realiteit van de digitale revolutie integreren. Doe je dat niet, of in een trager tempo dan anderen, dan zal je snel gezien worden als ouderwets en niet relevant. Een aantal factoren zorgen dat de noodzaak voor merken om continu te evolue...

Lees verder op Marketingfacts »

1 Facebook shares 1 20 Twitter shares 20 21
Marketingfacts

Zeventig procent van de merken is niet toekomstbestendig. Kunstmatige intelligentie, voice search en spraakbediening (denk aan Siri, Alexa en Google Home), de opkomst van 5G, stuk voor stuk voorbeelden van ontwikkelingen die maken dat merken continu moete...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 8 Twitter shares 8 8
Emerce