Merken moeten meebewegen met de trends van de digitale revolutie. Doen ze dat niet of  trager dan anderen, dan zien mensen ze als ouderwets en niet relevant. Er zijn verschillende factoren die het voor merken steeds noodzakelijker maken om continu te ev...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 22 Twitter shares 22 22
Frankwatching

Zeven op de tien merken is niet toekomstbestendig. Kunstmatige intelligentie, voice-search en spraakbediening (denk aan Siri, Alexa en Google Home), de opkomst van 5G: stuk voor stuk ontwikkelingen die maken dat merken continu moeten meebewegen met de tij...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 21 Twitter shares 21 21
Marketingfacts

Merken moeten de realiteit van de digitale revolutie integreren. Doe je dat niet, of in een trager tempo dan anderen, dan zal je snel gezien worden als ouderwets en niet relevant. Een aantal factoren zorgen dat de noodzaak voor merken om continu te evolue...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 20 Twitter shares 20 20
Marketingfacts

De Dutch Marketing Awards zijn weer uitgereikt. Hoogtepunt: Rituals als Marketing Company of the Year. Voorafgaand aan de uitreiking organiseerde VIM Group een pre-event rondom het thema ‘How to Future-Proof Your Brand?’. Yolanda van Die (Global Brand...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 18 Twitter shares 18 18
Marketingfacts

Veel merken zijn niet toekomstbestendig. Kunstmatige intelligentie, voice search en spraakbediening (denk aan Siri, Alexa en Google Home), de opkomst van 5G, stuk voor stuk voorbeelden van ontwikkelingen die maken dat merken continu moeten meebewegen met...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 18 Twitter shares 18 18
Frankwatching

Met meer dan 110.000 werknemers in 73 landen en een jaarlijkse omzet van ruim 11 miljard euro is Atos wereldleider op het gebied van digitale transformatie. Als specialist in Cloud, Cybersecurity en High-Performance Computing stelt Atos klanten...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 14 Twitter shares 14 14
Marketingfacts

Veel start-ups ontwikkelen door naar succesvolle scale-ups en dromen van een beursgang. Maar waar moet je als relatief nieuw merk op letten als je groeit? Wat zijn de afbreukrisico’s voor je merk en hoe kun je deze voorkomen? Hieronder geef ik inzicht i...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 13 Twitter shares 13 13
Frankwatching

Nuon wordt Vattenfall, zoveel weten we al. Maar hoe doet het bedrijf dat? Hoe omarmt Nuon straks met de nieuwe merknaam de purpose van het moederbedrijf? Guido Stein van Nuon en Erik Voskuijl van VIM Group deelden hun verhaal tijdens NIMA Marketing Day, o...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 12 Twitter shares 12 12
Marketingfacts

Coöperatie VGZ stelt zich tot doel te werken aan een gezonder Nederland. De coöperatie heeft bijna 2000 medewerkers en voert zorgverzekeringen uit voor negen verschillende merken waaronder VGZ, Univé, Zekur en IZZ. Met zijn merkenportfolio verzekert VG...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 12 Twitter shares 12 12
Marketingfacts

Zeventig procent van de merken is niet toekomstbestendig. Kunstmatige intelligentie, voice search en spraakbediening (denk aan Siri, Alexa en Google Home), de opkomst van 5G, stuk voor stuk voorbeelden van ontwikkelingen die maken dat merken continu moete...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 8 Twitter shares 8 8
Emerce
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/