Hoe belangrijk is geur in een marketingstrategie? De Belgische ondernemer Patrick Castelain lijkt het antwoord alvast te weten. “Marketeers doen er alles aan om hun klanten te verleiden, waarom zouden ze daar géén geur voor inzetten?” gesc...

Lees verder op Bloovi »

358 Facebook shares 358 27 Twitter shares 27 71 LinkedIn shares 71 3 GooglePlus shares 3 459
Bloovi

Het Belgische Jet Import, dat vandaag ruim 140 miljoen omzet draait en meer dan 100 mensen in dienst heeft, startte ooit als limonadebedrijf. Het heette toen Jet Frisdranken en had het alleenrecht op de productie van 7-Up in België. Toen Stefaan B...

Lees verder op Bloovi »

338 Facebook shares 338 22 Twitter shares 22 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 360
Bloovi

“Onderschat micro-influencers niet. Mensen met 800 volgers kunnen ook een flinke impact hebben" geschreven door Lara Deraes in Marketing. Tags: marketing, influencer marketing, influencer....

Lees verder op Bloovi »

113 Facebook shares 113 58 Twitter shares 58 151 LinkedIn shares 151 3 GooglePlus shares 3 325
Bloovi

Het consultingbedrijf Möbius nam de proef op de som en maakte vorig jaar een ommezwaai naar holacratie, een vooruitstrevend besturingsmodel voor moderne organisaties. Wij gingen op gesprek: Geen bazen of hiërarchie meer, dit Gentse bedrijf probee...

Lees verder op Bloovi »

225 Facebook shares 225 33 Twitter shares 33 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 258
Bloovi

Afgelopen maand organiseerden Jong Voka en Startups.be een pittige inspiratiereis naar Stockholm, dé start-uphub van de Scandinavische landen. Een van de vele stops op de inspiratiereis was Spotify, waar de Belgische Dieter Van de Walle ons alle...

Lees verder op Bloovi »

216 Facebook shares 216 41 Twitter shares 41 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 257
Bloovi

Je kent ze misschien nog niet, de mannen en vrouwen van Yambla, maar het team achter deze app timmert al vijf jaar zonder enig extern kapitaal aan een innovatiemanagementplatform dat internationaal hoge ogen gooit. “Iedereen heeft het over innova...

Lees verder op Bloovi »

167 Facebook shares 167 19 Twitter shares 19 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 186
Bloovi

Wanneer je met Alexandra Limage praat, druipt de goesting ervan af. De onderneemster uit Houthalen vindt passie in alles wat ze doet, en het is dan ook geen wonder dat ze dit jaar de prestigieuze WOMED award, die vrouwelijk ondernemerschap beloont,...

Lees verder op Bloovi »

159 Facebook shares 159 15 Twitter shares 15 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 174
Bloovi

Twee jaar geleden nam bol.com marketingdirecteur Michel Schaeffer afscheid van het succesverhaal waar hij 15 jaar mee aan timmerde. Dit jaar schreef hij een boek over zijn ervaringen. Wat heeft hij in die 15 jaar geleerd? Wij selecteerden alvast vi...

Lees verder op Bloovi »

105 Facebook shares 105 48 Twitter shares 48 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 153
Bloovi

Eigenlijk had een robot dit interview kunnen afnemen. Artificiële intelligentie staat vandaag namelijk zo ver dat slimme systemen teksten over een onderwerp kunnen lezen en er goede vragen uit kunnen distilleren. Vervolgens gaan hun algoritmes o...

Lees verder op Bloovi »

19 Facebook shares 19 29 Twitter shares 29 23 LinkedIn shares 23 1 GooglePlus shares 1 72
Bloovi

Er wordt alsmaar meer aandacht geschonken aan welzijn op het werk. In tijden van burnouts en boreouts kan je daar als bedrijf namelijk heel wat geld mee besparen én in één klap ook je medewerkers gelukkig maken. Dat weet Attentia, het HR-bedrijf...

Lees verder op Bloovi »

54 Facebook shares 54 18 Twitter shares 18 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 72
Bloovi