Klantenservice houdt zich niet meer alleen bezig met het oplossen van problemen. Maar draait om persoonlijk contact met de klant. Selfservice, omnichannel en persoonlijk advies zijn de nieuwe standaard. Van belfabriek naar wow-verzorger. Maar hoe transfor...
Lees verder op Emerce »

0

0
315 Di 08 maart 2016 - 08:08Laura VogelsEmerceHet is de ‘age of the customer’ en klantverwachtingen rijzen de pan uit. Hoe organisaties daaraan kunnen voldoen? Meer en betere marketing. En vooral: personalisatie door beter gebruik van de aanwezige data en kanalen voor contact met klanten....
Lees verder op Emerce »

6

0
264 Do 25 februari 2016 - 10:10Laura VogelsEmerceCustomer experience (CX), contentmarketing en mobiel zijn de digitale trends van 2015. Maar liefst 78 procent van de bedrijven wereldwijd zegt zich met goede CX te willen onderscheiden van de rest. Hoe? Vooral door personalisatie....
Lees verder op Emerce »

8

0
207 Wo 25 februari 2015 - 12:12Laura VogelsEmerceContentmarketing zit in de lift. Bijna één op de tien bedrijven ziet de effectiviteit van haar contentmarketingprogramma toenemen. 35 procent spreekt zelfs van ‘significante verbetering’. Maar de efficiëntie van verschillende uitingen loopt sterk u...
Lees verder op Emerce »

0

0
147 Wo 14 september 2016 - 13:01Laura VogelsEmerceNu de zorgen om adblocking toenemen, groeit de populariteit van influencer marketing. Kanalen als Twitter, Instagram en Facebook worden steeds belangrijker en nieuwe tools maken het werken met influencers makkelijker. Vandaar dat momenteel slechts 14 proc...
Lees verder op Emerce »

13

0
138 Ma 22 februari 2016 - 12:12Laura VogelsEmerceDe consument switcht gedachteloos tussen verkoopkanalen en eisen aan omnichannel retailers nemen toe. Denk aan voorraadinzicht in alle kanalen, relevant gebruik van klantdata, dynamisch omgaan met prijzen en integratie met andere verkoopkanalen. Het vraag...
Lees verder op Emerce »

9

0
133 Do 03 maart 2016 - 15:03Laura VogelsEmerceFanatieke online shoppers laten traditionele zoekmachines steeds vaker links liggen. Meer dan een derde van hen (35 procent) start zijn zoektocht namelijk liever bij een marktplaats zoals Amazon. Ruim twee keer zoveel als de 15 procent die hiervoor een zo...
Lees verder op Emerce »

9

0
124 Ma 12 september 2016 - 08:08Laura VogelsEmerceHet is vaak droevig gesteld met de bescherming van persoonsgegevens. Slechts een derde van de organisaties (35 procent) denkt dat ze gekwalificeerd is om op een volwassen manier om te gaan met persoonsgegevens....
Lees verder op Emerce »

0

0
118 Vr 06 maart 2015 - 12:12Laura VogelsEmerceE-mail is en blijft de steunpilaar van vele marketingcampagnes. Het percentage marketeers dat mail (heel) belangrijk noemt voor het behalen van de merkdoelen groeide niet voor niets van 89 procent naar 93 procent tussen 2012 en 2015. Maar de meesten worst...
Lees verder op Emerce »

5

0
96 Di 22 maart 2016 - 12:12Laura VogelsEmerceMobiele ervaring is belangrijk. Zo belangrijk zelfs dat maar liefst 33 procent van de consumenten nooit meer iets van een merk wil kopen als de mobiele ervaring slecht was. Is de ervaring goed? Dan gelooft 76 procent dat het absoluut bijdraagt aan hun mer...
Lees verder op Emerce »

2

0
94 Ma 29 februari 2016 - 10:10Laura VogelsEmerce