Klantenservice houdt zich niet meer alleen bezig met het oplossen van problemen. Maar draait om persoonlijk contact met de klant. Selfservice, omnichannel en persoonlijk advies zijn de nieuwe standaard. Van belfabriek naar wow-verzorger. Maar hoe transfor...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 315
Emerce

Het is de ‘age of the customer’ en klantverwachtingen rijzen de pan uit. Hoe organisaties daaraan kunnen voldoen? Meer en betere marketing. En vooral: personalisatie door beter gebruik van de aanwezige data en kanalen voor contact met klanten....

Lees verder op Emerce »

6 Facebook shares 6 0 Twitter shares 0 264
Emerce

Customer experience (CX), contentmarketing en mobiel zijn de digitale trends van 2015. Maar liefst 78 procent van de bedrijven wereldwijd zegt zich met goede CX te willen onderscheiden van de rest. Hoe? Vooral door personalisatie....

Lees verder op Emerce »

8 Facebook shares 8 0 Twitter shares 0 207
Emerce

Contentmarketing zit in de lift. Bijna één op de tien bedrijven ziet de effectiviteit van haar contentmarketingprogramma toenemen. 35 procent spreekt zelfs van ‘significante verbetering’. Maar de efficiëntie van verschillende uitingen loopt sterk u...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 147
Emerce

Nu de zorgen om adblocking toenemen, groeit de populariteit van influencer marketing. Kanalen als Twitter, Instagram en Facebook worden steeds belangrijker en nieuwe tools maken het werken met influencers makkelijker. Vandaar dat momenteel slechts 14 proc...

Lees verder op Emerce »

13 Facebook shares 13 0 Twitter shares 0 138
Emerce

De consument switcht gedachteloos tussen verkoopkanalen en eisen aan omnichannel retailers nemen toe. Denk aan voorraadinzicht in alle kanalen, relevant gebruik van klantdata, dynamisch omgaan met prijzen en integratie met andere verkoopkanalen. Het vraag...

Lees verder op Emerce »

9 Facebook shares 9 0 Twitter shares 0 133
Emerce

Fanatieke online shoppers laten traditionele zoekmachines steeds vaker links liggen. Meer dan een derde van hen (35 procent) start zijn zoektocht namelijk liever bij een marktplaats zoals Amazon. Ruim twee keer zoveel als de 15 procent die hiervoor een zo...

Lees verder op Emerce »

9 Facebook shares 9 0 Twitter shares 0 124
Emerce

Het is vaak droevig gesteld met de bescherming van persoonsgegevens. Slechts een derde van de organisaties (35 procent) denkt dat ze gekwalificeerd is om op een volwassen manier om te gaan met persoonsgegevens....

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 118
Emerce

E-mail is en blijft de steunpilaar van vele marketingcampagnes. Het percentage marketeers dat mail (heel) belangrijk noemt voor het behalen van de merkdoelen groeide niet voor niets van 89 procent naar 93 procent tussen 2012 en 2015. Maar de meesten worst...

Lees verder op Emerce »

5 Facebook shares 5 0 Twitter shares 0 96
Emerce

Mobiele ervaring is belangrijk. Zo belangrijk zelfs dat maar liefst 33 procent van de consumenten nooit meer iets van een merk wil kopen als de mobiele ervaring slecht was. Is de ervaring goed? Dan gelooft 76 procent dat het absoluut bijdraagt aan hun mer...

Lees verder op Emerce »

2 Facebook shares 2 0 Twitter shares 0 94
Emerce
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/