Klantenservice houdt zich niet meer alleen bezig met het oplossen van problemen. Maar draait om persoonlijk contact met de klant. Selfservice, omnichannel en persoonlijk advies zijn de nieuwe standaard. Van belfabriek naar wow-verzorger. Maar hoe transfor...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 315
Emerce

Het is de ‘age of the customer’ en klantverwachtingen rijzen de pan uit. Hoe organisaties daaraan kunnen voldoen? Meer en betere marketing. En vooral: personalisatie door beter gebruik van de aanwezige data en kanalen voor contact met klanten....

Lees verder op Emerce »

6 Facebook shares 6 0 Twitter shares 0 264
Emerce

Customer experience (CX), contentmarketing en mobiel zijn de digitale trends van 2015. Maar liefst 78 procent van de bedrijven wereldwijd zegt zich met goede CX te willen onderscheiden van de rest. Hoe? Vooral door personalisatie....

Lees verder op Emerce »

8 Facebook shares 8 0 Twitter shares 0 207
Emerce

Nederlandse consumenten verwachten in 2021 ongeveer een derde van hun aankopen via internet te doen. Waarbij telecom (48 procent), consumentenelektronica (37 procent) en huishoudelijke apparatuur (36 procent) het grootste marktaandeel hebben....

Lees verder op Emerce »

4 Facebook shares 4 31 Twitter shares 31 194
Emerce

Datagedreven opereren? Bij de meeste bedrijven zijn de datatoepassingen nog relatief simpel en vooral gericht op analyse in plaats van real-time en voorspellingen. Een gemiste kans én risico voor de lange-termijnkoers van een organisatie....

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 180
Emerce

Mobiele apps genereren bijna 50 procent van de mobiele transacties, voor grote e-commercespelers die de gebruikerservaring van de app een prioriteit hebben gemaakt. Apps zien veel hogere conversierates dan mobiele browsers of zelfs desktop....

Lees verder op Emerce »

1 Facebook shares 1 0 Twitter shares 0 175
Emerce

Nederland is dol op online kopen. En maar liefst 96 procent van onze huishoudens heeft internet. Toch doet slechts vijf procent van de Nederlanders momenteel zijn boodschappen online. De groei is echter ingezet: 44 procent van de consumenten is van plan z...

Lees verder op Emerce »

6 Facebook shares 6 0 Twitter shares 0 152
Emerce

Content is voor business wat water is voor leven: hét element voor gezondheid en groei. Marketeers zijn het daar wereldwijd 100 procent over eens, zo blijkt uit onderzoek. Maar content effectief inzetten? Dat blijft een uitdaging voor ze....

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 152
Emerce

Contentmarketing zit in de lift. Bijna één op de tien bedrijven ziet de effectiviteit van haar contentmarketingprogramma toenemen. 35 procent spreekt zelfs van ‘significante verbetering’. Maar de efficiëntie van verschillende uitingen loopt sterk u...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 147
Emerce

Nu de zorgen om adblocking toenemen, groeit de populariteit van influencer marketing. Kanalen als Twitter, Instagram en Facebook worden steeds belangrijker en nieuwe tools maken het werken met influencers makkelijker. Vandaar dat momenteel slechts 14 proc...

Lees verder op Emerce »

13 Facebook shares 13 0 Twitter shares 0 138
Emerce