Binnen Facebook is het mogelijk om met eigen Facebook apps je Facebook bedrijfspagina vorm te geven. Deze apps kun je zien als een soort mini-website die draait binnen Facebook. Veel bedrijven maken hier nog geen gebruik van. Terwijl je er niet alleen mee...

Lees verder op Marketingmed »

22 Facebook shares 22 11 Twitter shares 11 69
Marketingmed

Facebook heeft gisteren de ´Page Insights´, oftewel de pagina statistieken functie iets aangepast. Waar je voorheen de laatste 2 á 3 dagen nog niet kon inzien in ´Pagina statistieken´, is dat nu tot de dag van vandaag teruggebracht. Daarnaast kon je...

Lees verder op Marketingmed »

10 Facebook shares 10 7 Twitter shares 7 64
Marketingmed

Vorige week nog kwam Facebook negatief in het nieuws doordat onderzoekers van Princeton wisten te melden dat ongeveer 80% van de huidige Facebookers  in 2022 gestopt zullen zijn met Facebook.   Vele nieuwssites namen het bericht over. Later bleek dat Pr...

Lees verder op Marketingmed »

1 Facebook shares 1 9 Twitter shares 9 30
Marketingmed

Toegegeven, de titel van deze blog is wellicht wat misleidend voor de ‘hardcore’ Google Analytics fans. Want Universal Analytics is er al sinds november 2012. Maar sinds 2 april 2014 is Universal Analytics uit de bèta versie. Sterker nog; voor nieuwe...

Lees verder op Marketingmed »

3 Facebook shares 3 8 Twitter shares 8 27
Marketingmed

Adverteren op LinkedIn roept bij veel mensen een gevoel op als 'veel te duur' of 'veel duurder dan Facebook'. Alles is uiteraard relatief. Het klopt dat adverteren op LinkedIn over het algemeen duurder is dan adverteren op Facebook. Daar staat tegeno...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 26 Twitter shares 26 26
Marketingfacts

In februari gaf de Chief Marketing Officer van Facebook, David Fischer,  al aan dat Facebook bezig was met video advertenties. Maar, zo stelde hij, ‘er werd nog gezocht naar een oplossing die... Lees het gehele artikel op Likeconomics.nl...

Lees verder op Likeconomics »

13 Facebook shares 13 0 Twitter shares 0 19
Likeconomics

Vele ondernemers en marketeers doen aan adverteren op Facebook. En terecht want met de vele targettingopties die Facebook heeft, is de kans groot dat je hier je doelgroep weet te bereiken. Facebook gaat het adverteren voor de adverteerders nog makkelijker...

Lees verder op Marketingmed »

2 Facebook shares 2 12 Twitter shares 12 19
Marketingmed
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/