De opkomst van social media en mobility maakt het belangrijker dan ooit om een klantgericht bedrijf te worden én te blijven. Met daarnaast de samenkomst van verbonden apparaten met mobiel en social is de klantenservice en klantenloyaliteit op een ingrijp...
Lees verder op Emerce »

2

0
15 Di 17 december 2013 - 07:07Koen RakersEmerceTerwijl marketeers vandaag bezig zijn met het inzetten van voice- en chatbots, het ontwikkelen van AI-gedreven applicaties en website-optimalisatie, zijn consumenten voornamelijk bezig met het beschermen van hun persoonlijke gegevens. Enerzijds wen...
Lees verder op Bloovi »

0

13
13 Do 24 januari 2019 - 05:05Koen RakersBlooviMet een succesvol event verander je klanten in trouwe partners van je organisatie en ambassadeurs van je merk. Laat je een steek vallen, dan kan je al snel het tegenovergestelde effect bereiken. Een persoonlijke aanpak en het scheppen van een goede...
Lees verder op Bloovi »

0

7
7 Vr 21 september 2018 - 08:08Koen RakersBloovi