Aandacht is de nieuwe valuta. In deze laatste blog beschrijf ik de negatieve invloed van de digitale obsessie op aandacht. Eerder deelde ik vijf observaties die aandacht onder druk zetten, namelijk reclamedeflatie, media-explosie, overvloed, spaarzaam ver...
Lees verder op Marketingfacts »

0

20
20 Di 12 november 2019 - 07:07Klaas WeimaMarketingfactsVorige week beschreef ik waarom door de reclamedeflatie aandacht schaarser is dan ooit. In deze blog deel ik mijn tweede observatie: de media-explosie. Door het verder versnipperde medialandschap staan marketeers voor een enorme uitdaging. De aa...
Lees verder op Marketingfacts »

0

13
13 Di 15 oktober 2019 - 06:06Klaas WeimaMarketingfactsIn deze blogreeks deel ik elke week een observatie waarom aandacht het nieuwe goud is. Afgelopen weken beschreef ik de impact van reclamedeflatie en media-explosie op aandacht. Dit keer is de beurt aan de derde observatie: overvloed. Door het interne...
Lees verder op Marketingfacts »

0

13
13 Di 22 oktober 2019 - 06:06Klaas WeimaMarketingfactsHerken je dat het steeds lastiger wordt om überhaupt nog op te vallen met jouw boodschap? Ondanks je goedbedoelde inspanningen worden nieuwsbrieven, DM’s en prachtige brochures niet meer of steeds minder gelezen door je klanten. En je moet steeds meer...
Lees verder op Marketingfacts »

0

12
12 Di 08 oktober 2019 - 06:06Klaas WeimaMarketingfactsAandacht is de nieuwe valuta. In deze blogreeks deel ik wekelijks een observatie waarom. Eerder beschreef ik de impact van reclamedeflatie, media-explosie en overvloed op aandacht. Deze week deel ik mijn vierde observatie: spaarzaam vertrouwen....
Lees verder op Marketingfacts »

0

9
9 Di 29 oktober 2019 - 07:07Klaas WeimaMarketingfactsAandacht is de nieuwe valuta. In deze blogreeks: zes observaties waarom. Afgelopen weken beschreven we de impact van reclamedeflatie, media-explosie, overvloed en spaarzaam vertrouwen op de aandachtschaarste. Nu is de vijfde observatie aan de beurt: de be...
Lees verder op Marketingfacts »

0

8
8 Di 05 november 2019 - 07:07Klaas WeimaMarketingfacts