In de reeks ‘Google Analytics voor beginners’ bespreek ik de verschillende functionaliteiten van Google Analytics. De tool is handig om te gebruiken voor de rapportage van je marketingresultaten wanneer je geen gebruik maakt van HubSpot. &...

Lees verder op Heuvel Marketing »

4 Facebook shares 4 8 Twitter shares 8 12
Heuvel Marketing

“Content is king!” Iets wat regelmatig wordt geroepen als het gesprek gaat over contentmarketing. Hierbij vergeten de content-enthousiastelingen vaak dat alleen content van topniveau écht king is. Dat zijn teksten die interesse wekken bij...

Lees verder op Heuvel Marketing »

2 Facebook shares 2 8 Twitter shares 8 10
Heuvel Marketing

Een maand geleden begon ik bij Heuvel Marketing als Junior Moderne Marketing Consultant. Op mijn eerste dag lag er direct een reep Tony’s Chocolonely op me te wachten, dat was nog eens een warm welkom. Vol enthousiasme ging ik aan de slag en...

Lees verder op Heuvel Marketing »

5 Facebook shares 5 5 Twitter shares 5 10
Heuvel Marketing

Al in 2010 werd de term ‘infobesitas’, ofwel informatieovervloed, geïntroduceerd. Deze nieuwe ziekte wordt veroorzaakt door de angst om iets te missen, ook wel ‘Fear Of Missing Out’ of ‘FOMO’ genoemd. We worden dagelijks overspoel...

Lees verder op Heuvel Marketing »

1 Facebook shares 1 7 Twitter shares 7 8
Heuvel Marketing

Fouten voorkomen is altijd fijn, maar zeker in het geval van Google Analytics. Veel beginnende gebruikers vergeten belangrijke aanpassingen in het account te maken, waardoor de data die ze in Google Analytics zien niet zuiver is. Hierdoor trek...

Lees verder op Heuvel Marketing »

1 Facebook shares 1 6 Twitter shares 6 7
Heuvel Marketing

Wanneer je begint met adverteren via Google AdWords (tegenwoordig ook wel bekend als Google Ads) kan de ervaring overweldigend zijn. Veel verschillende termen, een nieuwe werkomgeving en oneindige mogelijkheden: waar moet je beginnen? Het hale...

Lees verder op Heuvel Marketing »

1 Facebook shares 1 5 Twitter shares 5 6
Heuvel Marketing

Goede marketingteksten zijn onwijs belangrijk, dat weten we inmiddels. Toch blijft het meetbaar maken van de impact van content een dingetje. Het succes van teksten, video’s en infographics is wel te meten, maar de echte impact die het heeft...

Lees verder op Heuvel Marketing »

1 Facebook shares 1 0 Twitter shares 0 1
Heuvel Marketing