In de reeks ‘Google Analytics voor beginners’ bespreek ik de verschillende functionaliteiten van Google Analytics. De tool is handig om te gebruiken voor de rapportage van je marketingresultaten wanneer je geen gebruik maakt van HubSpot. &...

Lees verder op Heuvel Marketing »

0 Facebook shares 0 9 Twitter shares 9 9
Heuvel Marketing

“Content is king!” Iets wat regelmatig wordt geroepen als het gesprek gaat over contentmarketing. Hierbij vergeten de content-enthousiastelingen vaak dat alleen content van topniveau écht king is. Dat zijn teksten die interesse wekken bij...

Lees verder op Heuvel Marketing »

0 Facebook shares 0 8 Twitter shares 8 8
Heuvel Marketing

Al in 2010 werd de term ‘infobesitas’, ofwel informatieovervloed, geïntroduceerd. Deze nieuwe ziekte wordt veroorzaakt door de angst om iets te missen, ook wel ‘Fear Of Missing Out’ of ‘FOMO’ genoemd. We worden dagelijks overspoel...

Lees verder op Heuvel Marketing »

0 Facebook shares 0 7 Twitter shares 7 7
Heuvel Marketing

Een keuze maken uit de vele remarketing tools kan een lastige klus zijn. Dit geldt zeker voor marketeers die zich bezighouden met moderne marketing, waarin adverteren niet centraal staat. Als moderne marketeer heb je waarschijnlijk ook nog een...

Lees verder op Heuvel Marketing »

0 Facebook shares 0 7 Twitter shares 7 7
Heuvel Marketing

Fouten voorkomen is altijd fijn, maar zeker in het geval van Google Analytics. Veel beginnende gebruikers vergeten belangrijke aanpassingen in het account te maken, waardoor de data die ze in Google Analytics zien niet zuiver is. Hierdoor trek...

Lees verder op Heuvel Marketing »

0 Facebook shares 0 6 Twitter shares 6 6
Heuvel Marketing

Wanneer je begint met adverteren via Google AdWords (tegenwoordig ook wel bekend als Google Ads) kan de ervaring overweldigend zijn. Veel verschillende termen, een nieuwe werkomgeving en oneindige mogelijkheden: waar moet je beginnen? Het hale...

Lees verder op Heuvel Marketing »

0 Facebook shares 0 6 Twitter shares 6 6
Heuvel Marketing

Remarketing wordt naar mijn idee nog veel te weinig ingezet door B2B bedrijven. Zonde, want deze manier van adverteren heeft veel potentie. Laten we beginnen bij het begin: wat is remarketing (ook wel retargeting) eigenlijk? De officiële defi...

Lees verder op Heuvel Marketing »

0 Facebook shares 0 6 Twitter shares 6 6
Heuvel Marketing

Als moderne marketeer is het handig om een aantal basistermen onder de knie hebben op het gebied van IT. Niet alleen communiceer je een stuk makkelijker met je collega’s van de IT-afdeling, ook de samenwerking met een bureau verloopt hierdoo...

Lees verder op Heuvel Marketing »

0 Facebook shares 0 6 Twitter shares 6 6
Heuvel Marketing

Een maand geleden begon ik bij Heuvel Marketing als Junior Moderne Marketing Consultant. Op mijn eerste dag lag er direct een reep Tony’s Chocolonely op me te wachten, dat was nog eens een warm welkom. Vol enthousiasme ging ik aan de slag en...

Lees verder op Heuvel Marketing »

0 Facebook shares 0 5 Twitter shares 5 5
Heuvel Marketing

Tot voor kort dachten veel marketeers dat (display) advertenties en inbound marketing niet samen gaan. Dit gedachtegoed is inmiddels verouderd, maar enige reserves zijn nog steeds op hun plaats. Een inbound campagne heeft namelijk alles te mak...

Lees verder op Heuvel Marketing »

0 Facebook shares 0 5 Twitter shares 5 5
Heuvel Marketing
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/