De meeste bedrijven maken gebruik van de bekende plug ‘n’ play analytics tools die op de markt zijn. Maar als iedereen met dezelfde tool werkt, kom je niet tot vernieuwende inzichten over je doelgroep die zijn toegespitst op je eigen bedrijf. Wie dus...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 10 Twitter shares 10 10
Emerce

Ieder bedrijf heeft een zee aan klantendata beschikbaar, daar is niets onderscheidends aan. Het gaat erom hoe je je data inzet. Met deze vijf slimme stappen haal je meer waarde uit je data....

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 10 Twitter shares 10 10
Emerce

Voordat Big Data op de Hypecycle van Gartner verscheen, was er al statistiek. En vóór statistiek, was er Aristoteles....

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Marketingfacts

Een gemiddelde over een bak data die niet representatief is, zegt te weinig. Hoeveel mensen heb je nodig hebt om antwoord te geven op de ‘mag ik dat zeggen’ van onze vorige editie?...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Marketingfacts

Met een analytische mindset en kijk op datagebruik, zijn er steeds meer mogelijkheden om zelf met data science aan de gang te gaan....

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Marketingfacts

Doe-het-zelven aan de hand van de zes stappen van het Cross-Industry Standard Process for Data Mining...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Marketingfacts

Waarde halen uit data – deel 1...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Marketingfacts

Het verzamelen van data is voor veel bedrijven allang het probleem niet meer. Veel lastiger blijkt vaak het omzetten van die data in waarde. Waarde halen uit data – deel 2....

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Marketingfacts
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/