Veel online marketeers gebruiken Google Analytics (GA) om het verkeer van hun website te analyseren. Een van de functies hiervan is het verkrijgen van inzicht in de bezoekers die een bepaald doel behalen, zoals een aankoop of verzonden contactformulier. D...

Lees verder op Marketingfacts »

7 Facebook shares 7 26 Twitter shares 26 103
Marketingfacts

Waarschijnlijk gebruik jij Google Analytics om te kijken hoe je website en individuele posts en pagina’s presteren. Standaard geeft Google Analytics al data over time on page, bounce rate en het aantal bezoekers. Je kunt echter nog meer gegevens verzame...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 45 Twitter shares 45 45
Frankwatching

Als je AdWords gebruikt, wil je weten wat het oplevert. Dit doe je door conversies te meten. Maar als de waarde van een conversie varieert, wil je dit ook meten. Denk hierbij aan een transactie.... The post AdWords Conversies met variabele conversiewaarde...

Lees verder op Marketingmed »

3 Facebook shares 3 6 Twitter shares 6 9
Marketingmed

Webshops willen dat bezoekers de producten kopen die aangeboden worden. Dit wordt gemeten via Google Analytics. Websites die diensten aanbieden meten vaak verzonden contactformulieren. En hoewel dit belangrijke doelen zijn om te meten, zijn er... The post...

Lees verder op Marketingmed »

1 Facebook shares 1 5 Twitter shares 5 6
Marketingmed

Professionele productfoto’s verhogen de conversieratio. Logisch dus dat je de producten in je webshop zo goed mogelijk wil laten zien. Wat men vaak vergeet, is dat productfoto’s ook kunnen leiden tot een trage website. Dit heeft vervolgens een negatie...

Lees verder op Stramark »

0 Facebook shares 0 5 Twitter shares 5 5
Stramark

Acties zoals een inschrijving voor de nieuwsbrief worden micro conversies genoemd. In dit artikel vertel ik je over micro conversies. Welke micro conversies kun je meten? En waarom moet je je eigenlijk hiermee bezighouden? In het volgende artikel leg ik j...

Lees verder op Stramark »

0 Facebook shares 0 4 Twitter shares 4 4
Stramark

Als bedrijf wil je groeien. Maar hoe doe je dat? Hoe zorg je dat jouw bedrijf een snelle groei kan realiseren? Ewoud Uphof helpt bedrijven hierbij. Ik sprak met hem over hemzelf, wat hij doet en zijn nieuwe project. Je helpt bedrijven groeien. Op wat voor...

Lees verder op Stramark »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Stramark

Hoeveel ‘codes’ heb jij op je website? Waarschijnlijk sowieso een Google Analytics code en misschien ook wel een Facebook Pixel en Hotjar code. Een aangepaste Facebook Pixel voor de bedankpagina en misschien ook nog een tracking code voor Twitter rema...

Lees verder op Stramark »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Stramark

Google Tag Manager (GTM) kent vele mogelijkheden. Zo kan je bijvoorbeeld meten hoe ver iemand naar beneden scrolt, welke tekst iemand kopieert, schema.org implementeren en nog veel meer. Om dit mogelijk te maken neem je de tags, triggers en variabelen ov...

Lees verder op Stramark »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Stramark

Eind juli publiceerde JR Oakes op Search Engine Land een analyse van 500.000 zoekresultaten. Hij toonde verbanden tussen metrics van een pagina en de organische positie. Dit onderzoek was gericht op de Amerikaanse markt. Mijn onderzoek kijkt naar de Nede...

Lees verder op Stramark »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Stramark
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/