We weten het allemaal: video’s zijn hot om in te zetten in je marketingmix. Toch verbaas ik me erover hoe weinig bedrijven in de bouwsector video eigenlijk op een leuke manier inzetten. Is het een gebrek aan kennis? Tijd? Geld? De mogelijkheden om ‘ie...

Lees verder op BouwKennisBlog »

27 Facebook shares 27 2 Twitter shares 2 29
BouwKennisBlog

Dat social media erg geschikt zijn om content te verspreiden onder je doelgroep, zal voor veel lezers van dit blog geen verrassing meer zijn. Toch is er nog veel meer wat social media kan betekenen voor je content. In dit blog geef ik je vijf […] He...

Lees verder op BouwKennisBlog »

5 Facebook shares 5 0 Twitter shares 0 16
BouwKennisBlog

In de wereld van contentmarketing komt de term community management regelmatig voorbij. Vaak wordt dan gedacht dat het gaat om het bijhouden van een Facebookpagina of andere social media kanalen. Daar zitten immers toch de volgers, is de gedachte dan. Com...

Lees verder op BouwKennisBlog »

9 Facebook shares 9 0 Twitter shares 0 14
BouwKennisBlog

Laten we eerlijk zijn, er gaat niets boven een prachtige roadtrip maken tijdens je vakantie! Althans, dat vind ik wel, zeker nadat ik afgelopen september door de VS heb gereden. Toen ik nog eens terugdacht aan die reis, bedacht ik me dat het creëren van...

Lees verder op BouwKennisBlog »

4 Facebook shares 4 0 Twitter shares 0 12
BouwKennisBlog

Er is de laatste tijd veel aandacht voor ‘slimme’ producten en gebouwdelen. Smart buildings en zelfs smart cities, dat wordt de toekomst volgens velen. De aandacht voor het zogenoemde Internet of Things (IoT) is wat mij betreft terecht. Er zijn veel v...

Lees verder op BouwKennisBlog »

12 Facebook shares 12 0 Twitter shares 0 12
BouwKennisBlog

De inschrijving voor de BouwKennis Marketing Jaarprijs 2018 is weer geopend. Vorig jaar werd deze prijs gewonnen door Kingspan Geïsoleerde Panelen. We spraken hierover met Sjoerd Seffinga, Business Unit Manager Energy, die als verantwoordelijke voor de a...

Lees verder op BouwKennisBlog »

2 Facebook shares 2 8 Twitter shares 8 10
BouwKennisBlog

Goede content maken is best lastig. Het gebeurt nog vaak dat marketeers met de handen in het haar zitten wanneer er content gecreëerd moet worden. Altijd maar inspiratie hebben om wat nieuws te bedenken, je moet het maar kunnen. Daarnaast ontbreekt ook n...

Lees verder op BouwKennisBlog »

8 Facebook shares 8 1 Twitter shares 1 9
BouwKennisBlog

Opschudding begin 2018: Facebook kondigt grote veranderingen aan in de manier waarop het content voorschotelt op de tijdlijn van zijn gebruikers. Kortgezegd komt er meer aandacht voor content van vrienden/familie en minder voor die van bedrijfspagina’s....

Lees verder op BouwKennisBlog »

4 Facebook shares 4 3 Twitter shares 3 7
BouwKennisBlog

De bouwvak: nog steeds de Heilige Graal van de bouwsector? Dat valt te bezien, al is het ook dit jaar weer een moment waarop veel mensen uit onze sector met vakantie zijn. Voor de achterblijvers is het een goed moment om even de dagelijkse hectiek […...

Lees verder op BouwKennisBlog »

3 Facebook shares 3 4 Twitter shares 4 7
BouwKennisBlog

Zware tijden voor de marketeer die nog heilig geloofde in Facebook. Het schandaal rond Cambridge Analytica en de actie van Arjen Lubach, die opriep om te stoppen met Facebook, toonden eens te meer aan dat privacy en social media nog steeds niet lekker sam...

Lees verder op BouwKennisBlog »

0 Facebook shares 0 6 Twitter shares 6 6
BouwKennisBlog