In de wereld van contentmarketing komt de term community management regelmatig voorbij. Vaak wordt dan gedacht dat het gaat om het bijhouden van een Facebookpagina of andere social media kanalen. Daar zitten immers toch de volgers, is de gedachte dan. Com...

Lees verder op BouwKennisBlog »

9 Facebook shares 9 0 Twitter shares 0 14
BouwKennisBlog

De inschrijving voor de BouwKennis Marketing Jaarprijs 2017 is inmiddels geopend. Vorig jaar werd deze prijs in de wacht gesleept door Van Wanrooij Bouw & Ontwikkeling B.V. We spraken met Hendrik Hulscher, die als regiomanager een belangrijke initiato...

Lees verder op BouwKennisBlog »

1 Facebook shares 1 1 Twitter shares 1 3
BouwKennisBlog

Opschudding begin 2018: Facebook kondigt grote veranderingen aan in de manier waarop het content voorschotelt op de tijdlijn van zijn gebruikers. Kortgezegd komt er meer aandacht voor content van vrienden/familie en minder voor die van bedrijfspagina’s....

Lees verder op BouwKennisBlog »

0 Facebook shares 0 3 Twitter shares 3 3
BouwKennisBlog

We weten het allemaal: video’s zijn hot om in te zetten in je marketingmix. Toch verbaas ik me erover hoe weinig bedrijven in de bouwsector video eigenlijk op een leuke manier inzetten. Is het een gebrek aan kennis? Tijd? Geld? De mogelijkheden om ‘ie...

Lees verder op BouwKennisBlog »

0 Facebook shares 0 2 Twitter shares 2 2
BouwKennisBlog

Mijn oog viel onlangs op een nieuwsbericht met een opvallende titel. Er zou namelijk nogal wat “agressie” onder consumenten zijn tegen aardgasvrij wonen. Nederlanders zouden niet zitten te wachten om hun huis te verduurzamen en tegen dure kosten te ve...

Lees verder op BouwKennisBlog »

0 Facebook shares 0 2 Twitter shares 2 2
BouwKennisBlog

De inschrijving voor de BouwKennis Marketing Jaarprijs 2017 is inmiddels geopend. Vorig jaar werd deze prijs in de wacht gesleept door Van Wanrooij Bouw & Ontwikkeling B.V. We spraken met Hendrik Hulscher, die als regiomanager een belangrijke initiato...

Lees verder op BouwKennisBlog »

0 Facebook shares 0 1 Twitter shares 1 1
BouwKennisBlog

Het zal u wellicht niet ontgaan zijn, onlangs lanceerden weer een aantal bedrijven een eigen Facebook-bot. Een wat? Bots zijn geautomatiseerde vormen van klantcontact die bijvoorbeeld ingezet kunnen worden ter vervanging van echte mensen die de chat bijho...

Lees verder op BouwKennisBlog »

0 Facebook shares 0 1 Twitter shares 1 1
BouwKennisBlog

Goede content maken is best lastig. Het gebeurt nog vaak dat marketeers met de handen in het haar zitten wanneer er content gecreëerd moet worden. Altijd maar inspiratie hebben om wat nieuws te bedenken, je moet het maar kunnen. Daarnaast ontbreekt ook n...

Lees verder op BouwKennisBlog »

0 Facebook shares 0 1 Twitter shares 1 1
BouwKennisBlog

Het is een vraag die vaak voorbijkomt, het verbeteren van de online vindbaarheid. Het besef dat anno 2017 je website en andere online kanalen goed vindbaar moeten zijn, is doorgedrongen tot vrijwel alle bedrijven in de bouwsector. Tegelijkertijd zie ik ec...

Lees verder op BouwKennisBlog »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
BouwKennisBlog

Er is de laatste tijd veel aandacht voor ‘slimme’ producten en gebouwdelen. Smart buildings en zelfs smart cities, dat wordt de toekomst volgens velen. De aandacht voor het zogenoemde Internet of Things (IoT) is wat mij betreft terecht. Er zijn veel v...

Lees verder op BouwKennisBlog »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
BouwKennisBlog
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/