De toekomst van customer experience (CX) is niet bepaald in steen gebeiteld. Zeker niet met allerlei nieuwe trends die de kop opsteken, van de opkomst van nieuwe data-analysetechnieken als machine learning, tot de groeiende populariteit van web - en mobil...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 49 Twitter shares 49 49
Marketingfacts

Het verbeteren van de customer experience staat tegenwoordig op de agenda van vrijwel elke organisatie. Dit betekent dat er ook steeds meer software-oplossingen beschikbaar zijn in de markt. Nieuwe niche-oplossingen ontstaan overal waar je kijkt, van Cust...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 38 Twitter shares 38 38
Marketingfacts

Als ik aan user onboarding denk, moet ik altijd denken aan het ‘IKEA-effect’. De emotionele achtbaan die je moet doorstaan bij het in elkaar zetten van een IKEA-kast of -nachtkastje. Met het IKEA-effect doelt men vaak op het effect waarbij j...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 27 Twitter shares 27 27
Marketingfacts
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/