Het creëren of verbeteren van je website kan veel tijd en moeite kosten, zeker als je ook goed wilt luisteren naar de feedback van je bezoekers. Je merkt al snel dat je veel heen en weer aan het e-mailen bent, aanpassingen moet doorvoeren op pagina’s e...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 75 Twitter shares 75 75
Marketingfacts

De toekomst van customer experience (CX) is niet bepaald in steen gebeiteld. Zeker niet met allerlei nieuwe trends die de kop opsteken, van de opkomst van nieuwe data-analysetechnieken als machine learning, tot de groeiende populariteit van web - en mobil...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 49 Twitter shares 49 49
Marketingfacts

Het verbeteren van de customer experience staat tegenwoordig op de agenda van vrijwel elke organisatie. Dit betekent dat er ook steeds meer software-oplossingen beschikbaar zijn in de markt. Nieuwe niche-oplossingen ontstaan overal waar je kijkt, van Cust...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 38 Twitter shares 38 38
Marketingfacts

Als ik aan user onboarding denk, moet ik altijd denken aan het ‘IKEA-effect’. De emotionele achtbaan die je moet doorstaan bij het in elkaar zetten van een IKEA-kast of -nachtkastje. Met het IKEA-effect doelt men vaak op het effect waarbij j...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 27 Twitter shares 27 27
Marketingfacts
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/