Vorige week las je in de blog over aandacht hoe het fenomeen 'aandacht' werkt en welke zes aandachtstrekkers het onderzoek door Energize en VU Amsterdam heeft opgeleverd. Merken winnen door pragmatisch relevant te zijn: ze zorgen dat ze toegevoegde waarde...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 16 Twitter shares 16 16
Marketingfacts

In de aandachtreeks namen we je afgelopen weken mee in de werking van aandacht en de aandachtstrekkers hulp en status. Hierbij werd het duidelijk dat je de aandacht kunt trekken door het leven van je doelgroep makkelijker te maken of ervoor te zorgen dat...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 12 Twitter shares 12 12
Marketingfacts

Kippenvel na de finale van de Champions League-finale afgelopen zaterdag. De wedstrijd was niet om aan te gluren en dat voelde als Ajax-fan extra zuur, maar het mooiste bleef tot het eind bewaard: duizenden fans zingen samen met de spelers 'You’ll never...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 9 Twitter shares 9 9
Marketingfacts

Aandacht is door de toenemende digitalisering en fragmentatie van media schaarser dan ooit. Mensen willen hun aandacht wel geven aan merken, maar dan willen zij wel in ruil iets voor terug. Wij geloven daarom dat aandacht de nieuwe valuta is. We geven het...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 8 Twitter shares 8 8
Marketingfacts
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/