Hoe zorg je dat je klanten positief blijven over jouw organisatie, ook tijdens een recessie? Iedereen zit (in verschillende mate) in hetzelfde schuitje. We werken zoveel mogelijk thuis, zijn beperkt buiten en het is overduidelijk wat het belangrijkst is i...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 11 Twitter shares 11 11
Frankwatching

Hoe zorg je als organisatie voor een sterke klantbeleving? Een interessante vraag aan Lush Nederland, dat nummer 1 is in de Nederlandse Customer Experience Excellence Analysis. Degene die daar alles over kan vertellen is Margreet van Schaijck, Europe Bran...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 9 Twitter shares 9 9
Frankwatching

Hoe neem je een grote groep collega’s mee in het begrijpen waarom het klantbelang centraal stellen belangrijk is, om het vervolgens te willen, kunnen en durven toepassen? Wij zien een aantal sleutels die succesvol zijn als je collega’s meeneemt in kla...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 8 Twitter shares 8 8
Frankwatching
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/