Marketeers onderschatten de impact van traditionele mediakanalen, zo schrijft Marketing Week deze week naar aanleiding van een Brits onderzoek. Tv, radio en print? Deze kanalen zijn van grotere waarde bij merkbouw dan online media, en dat willen we wel ee...

Lees verder op Marketingfacts »

15 Facebook shares 15 35 Twitter shares 35 50
Marketingfacts

Elk jaar publiceert Social Dutch de laatste Facebook- en Instagram-cijfers per gemeente. Cijfers die voornamelijk dienen ter motivatie en bewustwording voor organisaties en bedrijven om deze sociale media te omarmen als belangrijk marketing- en communicat...

Lees verder op Marketingfacts »

4 Facebook shares 4 31 Twitter shares 31 35
Marketingfacts

Wat is, in een wereld die steeds digitaler wordt en verschuift naar automatisering, de impact van die digitale evolutie op creativiteit wanneer het creatieve proces in wezen rommelig en onvoorspelbaar is? Hoe gaan we om met deze tegenstrijdigheid? Het ant...

Lees verder op Marketingfacts »

2 Facebook shares 2 15 Twitter shares 15 17
Marketingfacts