‘Ik werkte in een criminele organisatie’ is de kop van de coverstory van Adformatie van deze week. De quote is van Jurgen Spelbos en heeft betrekking op de jaren 2000-2005, toen Spelbos communicatiedirecteur was bij ING....

Lees verder op Adformatie »

36 Facebook shares 36 0 Twitter shares 0 73
Adformatie

Marmite richt zich nu ook op de Nederlandse consument met de campagne getiteld ‘Je moet ervan houden’ van PR Stunt. Onlangs nog waren de Britten ontzet door een nieuwe Marmite-campagne....

Lees verder op Adformatie »

14 Facebook shares 14 0 Twitter shares 0 40
Adformatie

30 procent van het dataverkeer van Instagram komt inmiddels van video....

Lees verder op Marketing Online »

4 Facebook shares 4 0 Twitter shares 0 17
Marketing Online

“Stop met communicatiegefröbel, keer terug naar de marketing basics en sta voor je vak! Alleen dan word je als marketeer weer serieus genomen.” Willem-Albert Bol heeft een missie. Op het podium op de NIMA Marketing Week begon zijn strijd om in tien s...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 15 Twitter shares 15 15
Marketingfacts

Een complete digitale ervaring voor en door B2B-marketeers! Dat is wat de NIMA B2B Community 8 oktober organiseert: het eerste online B2B Marketing Event. Nieuw, verrassend, interactief en leerzaam. Marketingfacts sprak met Arthur Simonetti, voorzitt...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 14 Twitter shares 14 14
Marketingfacts

Data worden steeds toegankelijker voor bedrijven, maar een centraal klantbeeld blijft een uitdaging. Dit blijkt uit het eerste deel van het Data-Driven Marketing Onderzoek 2020 van DDMA, waarvoor 162 Nederlandse organisaties zijn ondervraag...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 14 Twitter shares 14 14
Marketingfacts

Hyves wordt opgeheven als social netwerk. Een aantal Hyvers besloot daarom een nieuw onderkomen voor Hyves-vrienden te bedenken: Snoeten.nl....

Lees verder op Adformatie »

9 Facebook shares 9 0 Twitter shares 0 10
Adformatie

Taalvoutjes is de winnaar geworden van de publieksprijs voor de Accenture Innovation Awards. Het won overtuigend met meer dan 7500 stemmen....

Lees verder op Adformatie »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 9
Adformatie

Het Amerikaanse motormerk Harley-Davidson wil zijn doelgroep uitbreiden. ‘Urban’ jongeren en vrouwen moeten beter bereikt worden met lichtere, wendbare motoren. Een nieuwe merkstrategie wordt ingezet....

Lees verder op Marketing Online »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 7
Marketing Online

Het Amerikaanse motormerk Harley-Davidson wil zijn doelgroep uitbreiden. ‘Urban’ jongeren en vrouwen moeten beter bereikt worden met lichtere, wendbare motoren. Een nieuwe merkstrategie wordt ingezet....

Lees verder op Marketing Online »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 7
Marketing Online
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/