‘Ik werkte in een criminele organisatie’ is de kop van de coverstory van Adformatie van deze week. De quote is van Jurgen Spelbos en heeft betrekking op de jaren 2000-2005, toen Spelbos communicatiedirecteur was bij ING....

Lees verder op Adformatie »

36 Facebook shares 36 0 Twitter shares 0 73
Adformatie

Marmite richt zich nu ook op de Nederlandse consument met de campagne getiteld ‘Je moet ervan houden’ van PR Stunt. Onlangs nog waren de Britten ontzet door een nieuwe Marmite-campagne....

Lees verder op Adformatie »

14 Facebook shares 14 0 Twitter shares 0 40
Adformatie

30 procent van het dataverkeer van Instagram komt inmiddels van video....

Lees verder op Marketing Online »

4 Facebook shares 4 0 Twitter shares 0 17
Marketing Online

Hyves wordt opgeheven als social netwerk. Een aantal Hyvers besloot daarom een nieuw onderkomen voor Hyves-vrienden te bedenken: Snoeten.nl....

Lees verder op Adformatie »

9 Facebook shares 9 0 Twitter shares 0 10
Adformatie

Taalvoutjes is de winnaar geworden van de publieksprijs voor de Accenture Innovation Awards. Het won overtuigend met meer dan 7500 stemmen....

Lees verder op Adformatie »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 9
Adformatie

Het Amerikaanse motormerk Harley-Davidson wil zijn doelgroep uitbreiden. ‘Urban’ jongeren en vrouwen moeten beter bereikt worden met lichtere, wendbare motoren. Een nieuwe merkstrategie wordt ingezet....

Lees verder op Marketing Online »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 7
Marketing Online

Het Amerikaanse motormerk Harley-Davidson wil zijn doelgroep uitbreiden. ‘Urban’ jongeren en vrouwen moeten beter bereikt worden met lichtere, wendbare motoren. Een nieuwe merkstrategie wordt ingezet....

Lees verder op Marketing Online »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 7
Marketing Online

Het Amerikaanse motormerk Harley-Davidson wil zijn doelgroep uitbreiden. ‘Urban’ jongeren en vrouwen moeten beter bereikt worden met lichtere, wendbare motoren. Een nieuwe merkstrategie wordt ingezet....

Lees verder op Marketing Online »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 7
Marketing Online

N=5 ontwikkelde voor het ministerie van Infrastructuur en Milieu de game Tweet, Chat, Like and Drive om de boodschap ‘Social media en het verkeer gaan niet samen’ op een andere manier over te brengen....

Lees verder op Adformatie »

3 Facebook shares 3 0 Twitter shares 0 5
Adformatie

Hema komt met een eigen zorgverzekering. CCCP heeft de campagne rond de introductie gemaakt met onder meer een tv-commercial...

Lees verder op Adformatie »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 4
Adformatie
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/