Ik geloof rotsvast in het potentieel van de nieuwe generatie jongvolwassenen. Ze zijn creatief, ondernemend, maatschappelijk betrokken, hechten belang aan purpose en hebben hun prioriteiten qua balans heel wat beter op een rijtje dan mijn generatie...

Lees verder op Bloovi »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Bloovi

Never waste a good crisis. Ik geloof daar heilig in. En we krijgen momenteel maatschappelijk wel onze portie crisis voorgeschoteld. Zo was er een pandemie, loopt het ook politiek niet echt geolied, kreunt onze gezondheidszorg en worden er ook econo...

Lees verder op Bloovi »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Bloovi

Er is schaarste op de arbeidsmarkt. Gevolg: employer branding en recruitment staan overal hoog op de agenda. En je ziet ze nu veelvuldig opduiken: de ‘all fun and happiness’-plaatjes. Wat mij betreft, is dat employer branding done wrong. Want j...

Lees verder op Bloovi »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Bloovi

Ineens is hybride werken blijkbaar de Heilige Graal voor wat basically gewoon goed people management hoort te zijn. Plots gaat het over waarde en de medewerker in hun waarde laten. Euh ja, uiteraard, waren we het daar 10 jaar geleden - toen niemand...

Lees verder op Bloovi »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Bloovi
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/