Instagram is nog altijd trending. Niet alleen het aantal gebruikers stijgt nog elke dag, ook het aantal bedrijven dat Instagram inschakelt als marketingmiddel is aan het groeien. Als je wil opvallen tussen alle advertenties moet je dus origineel...

Lees verder op Marketingfacts »

60 Facebook shares 60 48 Twitter shares 48 108
Marketingfacts

Snapchat is upcoming, dat kunnen we niet meer ontkennen. Steeds vaker zien we campagnes voorbij komen van grote merken. Kijkend naar Snapchat-marketing zie je dat adverteren op het platform ('snapvertisement') in de VS al volledig is geadopteerd. Onduidel...

Lees verder op Marketingfacts »

50 Facebook shares 50 52 Twitter shares 52 102
Marketingfacts

Snapchat is upcoming, dat kunnen we niet meer ontkennen. Steeds vaker zien we campagnes voorbij komen van grote merken. Kijkend naar Snapchat-marketing zie je dat adverteren op het platform ('snapvertisement') in de VS al volledig is geadopteerd. Onduidel...

Lees verder op Marketingfacts »

50 Facebook shares 50 25 Twitter shares 25 75
Marketingfacts

Op LinkedIn kwam ik deze week een berichtje tegen van iemand die haar eigen QR-code op LinkedIn gevonden had en deze wilde inzetten bij bijvoorbeeld sollicitaties. Handig om hem op je CV te zetten zodat potentieel nieuwe werkgevers makkelijk en snel naar...

Lees verder op Marketingfacts »

27 Facebook shares 27 33 Twitter shares 33 60
Marketingfacts

Het inzetten van Snapchat als advertentiemedium wordt nog weinig gedaan. Deze vorm van marketing, ook wel Ephemeral Marketing - content die na maximaal 24 uur weer verdwijnt - is een nieuw en grijs gebied. Toch kun je in korte tijd, met weinig budget en...

Lees verder op Emerce »

13 Facebook shares 13 9 Twitter shares 9 22
Emerce