Meten is weten. En als marketeers maken we daar maar wat graag gebruik van: we targeten doelgroepen, we bedenken hier pakkende campagnes voor, rollen deze uit en evalueren de impact ervan. Allemaal op basis van data. Die aanpak gaat echter ingrijpend vera...
Lees verder op Frankwatching »

0

0
0 Do 10 februari 2022 - 10:10Jurjen RijsdijkFrankwatchingEen duurzaam product is beter voor mens, dier en milieu. Je zou zeggen: aan het verhaal ligt het niet, zo’n product verkoopt zichzelf. Toch is dat niet vanzelfsprekend. Marketeers van duurzame producten hebben namelijk een extra uitdaging: het prijskaar...
Lees verder op Frankwatching »

0

0
0 Di 15 maart 2022 - 13:01Jurjen RijsdijkFrankwatchingHet is de frustratie van menig marketeer die de social media van zijn of haar organisatie bijhoudt: je moet voortdurend zelf achter alle content aan. Je vraagt je collega’s om input, je stuurt reminders en uiteindelijk zit je het weer grotendeels zelf t...
Lees verder op Frankwatching »

0

0
0 Di 12 april 2022 - 12:12Jurjen RijsdijkFrankwatchingAls je wil weten of een online campagne goede resultaten behaalt of een product goed verkoopt, check je de omzet van je webshop. Maar hoe meet je het effect van een maatschappelijke campagne gericht op gedragsverandering, zoals veiliger rijden of aandacht...
Lees verder op Frankwatching »

0

0
0 Di 24 mei 2022 - 12:12Jurjen RijsdijkFrankwatching