Op korte termijn kun je pay-per-lead in telemarketing als een zeer interessante optie zien. Maar het is ook kortzichtig. Want 90-95 procent van de gesprekken met potentiële klanten wordt geen lead. Maar die gesprekken zijn wel waardevol en meer dan je de...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 9 Twitter shares 9 9
Marketingfacts

Ik vraag me af: wie zijn de marketingexperts die echt de moeite waard zijn om te volgen? Met dit artikel probeer ik verder geen complete of ultieme lijst te maken, maar vooral jou als lezer te prikkelen om kritisch te kijken wie je volgt en waarom....

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 8 Twitter shares 8 8
Marketingfacts

Enkele recente onderzoeken laten een bijzonder patroon zien. Waar het ene onderzoek aantoont dat 65% van de B2B marketeers aangeeft dat ze klant loyaliteit preferen boven het aantrekken van nieuwe klanten om hun merk te laten groeien. Toont recent onderzo...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 5 Twitter shares 5 5
Marketingfacts

Ok, ik ben marketing-verantwoordelijk bij een partij die onder andere bedrijfsdata verkoopt. In dit artikel wil ik je echter niet die oplossing verkopen, maar een aantal interessante onderzoeken met je delen. Want 'datagedreven marketing' wordt overal aan...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Marketingfacts

Onderzoek na onderzoek toont aan dat data als steeds belangrijker wordt gezien door marketeers. Maar wat ís data-gedreven marketing eigenlijk? En is het wel datagedreven of zou het eerder moeten gaan over 'informatiegedreven' of 'knowledge driven'?...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Marketingfacts
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/