Optimaliseer jij je website en zie je soms door de bomen het bos niet meer? De hoeveelheid data kan overweldigend zijn en optimaliseren kost tijd en inspanning, wat het overnemen van best practices verleidelijk maakt. Best practices werken vaak conversiev...

Lees verder op KGOM »

69 Facebook shares 69 5 Twitter shares 5 74
KGOM

Om te starten met A/B-testen is het van belang om eerst het gedrag van je bezoekers in kaart te brengen. Je pakt Google Analytics erbij en ziet opvallende data en patronen in je websitegegevens. Dit zijn bijvoorbeeld pagina’s met een hoog bouncepercenta...

Lees verder op KGOM »

4 Facebook shares 4 33 Twitter shares 33 37
KGOM

Heb je er wel eens bij stilgestaan hoe je jouw e-mailcampagnes kan verbeteren? Want niet alleen je website, maar ook je e-mailcampagnes kan je beter laten converteren met conversieoptimalisatie! Denk hierbij aan het toepassen van de beïnvloedingsprincipe...

Lees verder op KGOM »

1 Facebook shares 1 35 Twitter shares 35 36
KGOM

Naast onze eigen toolbox, heeft ook Google een toolbox met daarin handige hulpmiddelen voor jouw website en campagnes. De ‘Think with Google tools’ geven je inzichten in allerlei data zoals trending zoekwoorden, hoe men het internet en devices gebruik...

Lees verder op KGOM »

3 Facebook shares 3 15 Twitter shares 15 18
KGOM

Ga je vanavond uit eten, maar zit je nog te dubben over de keuze voor een restaurant? Grote kans dat je het internet raadpleegt om een beeld te krijgen van het aanbod en je laat beïnvloeden door de beoordelingen. Je bent niet de enige: uit verschillende...

Lees verder op KGOM »

5 Facebook shares 5 5 Twitter shares 5 10
KGOM

De zomer lijkt pas net voorbij, zelfs vandaag kan het kwik nog boven de 20 graden stijgen, en toch zitten wij al met onze hoofden in de kerstsferen. Nederlanders zijn er namelijk vroeg bij als het gaat om kerstinkopen; meer dan 60% doet het liefst kerstin...

Lees verder op KGOM »

1 Facebook shares 1 5 Twitter shares 5 6
KGOM

E-commerce partijen die denken dat het gros van de bezoekers een directe koopintentie heeft, schud ik vanmorgen even wakker. Uit recent onderzoek (Episerver, 2018) blijkt dat slechts 17% van de bezoekers het primaire doel heeft om een aankoop te doen tijd...

Lees verder op KGOM »

2 Facebook shares 2 2 Twitter shares 2 4
KGOM

In augustus dopen we de Academy om tot de KGOM Summer School. Niet alleen het logo heeft een zomers tintje gekregen, op de cursusprijzen hebben we ook flink afgedingd; 2 cursussen voor de prijs van één! Alle combinaties zijn mogelijk en de cursussen zij...

Lees verder op KGOM »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
KGOM