We zien iets grandioos over het hoofd op onze websites: microcopy. Een simpel zinnetje dat je klant verleidt. Omdat je bezoeker maar zo’n 20 procent leest, maakt microcopy op strategische plekken het grote verschil. Bij je call-to-actionknop bijvoorbeel...

Lees verder op Frankwatching »

328 Facebook shares 328 86 Twitter shares 86 414
Frankwatching

Is je mailinglist na de GDPR/AVG een stukje uitgedund? Bijt je nagels niet kapot. Nieuwe, kwalitatieve abonnees werven is eenvoudiger dan je denkt. Met de juiste call-to-action schrijft je doelgroep zich handenwrijvend in. Maar hoe vind je die onweerstaan...

Lees verder op Frankwatching »

95 Facebook shares 95 61 Twitter shares 61 156
Frankwatching

Je doelgroep overtuigen met mooie beloftes is passé, om te verkopen heb je sociale bewijslast nodig. 92% van de klanten checkt online reviews voordat zij een aankoop doen, bleek uit onderzoek van OpenCompanies. Hier ligt voor jou een kans in de vorm van...

Lees verder op Frankwatching »

18 Facebook shares 18 38 Twitter shares 38 56
Frankwatching