Augmented reality is rap uit het Gartner Hype Cycle-dal aan het klimmen. En de reden daarvoor is tweedelig. Allereerst: B2C- en B2B-kopers gaan massaal kopje onder in een lawine van relevante en inspirerende content, voor marketeers wordt het steeds lasti...
Lees verder op Frankwatching »

0

16
16 Do 06 juni 2019 - 12:12Jos WesterkampFrankwatchingIKEA Place laat gebruikers hun woning door middel van Augmented Reality (AR) inrichten met virtuele meubels. De non-game AR-applicatie laat consumenten kiezen uit meer dan drieduizend virtuele meubelstukken. Het vormt een nieuwe stap in customer experienc...
Lees verder op Emerce »

0

9
9 Wo 16 mei 2018 - 13:01Jos WesterkampEmerceInmeten 2.0 waarmee op basis van computer vision daken, trappen en vloeren nauwkeuriger dan voorheen kunnen worden ingemeten, direct kunnen worden gevisualiseerd middels augmented reality en direct een offerte kan worden uitgebracht. Verschillende bedrijv...
Lees verder op Emerce »

0

4
4 Wo 05 december 2018 - 09:09Jos WesterkampEmerce