Hoe komt het nu dat je mobiel zo weinig verkoopt? Is je website echt zo slecht? Zelfs na de verbeteringen? Of heeft je mobiele site toch een functie? Informerend misschien? De antwoorden op dergelijke vragen zijn essentieel om een oordeel te vellen over j...

Lees verder op Marketingfacts »

30 Facebook shares 30 0 Twitter shares 0 183
Marketingfacts

Weten welke producten in je winkel het meest bekeken worden? De conversieratio bepalen van het winkelende publiek op een zaterdag? Weten of iemand die zegt vaste klant te zijn ook echt vaste klant is? Online zijn deze vragen gemakkelijk te beantwoorden, m...

Lees verder op Marketingfacts »

33 Facebook shares 33 0 Twitter shares 0 144
Marketingfacts

Om je concurrentie voor te blijven is het noodzakelijk om je online uitingen te monitoren, continu te optimaliseren en te personaliseren. A/B-testen zijn onmisbaar om de invloed van aanpassingen te toetsen. Maar om op je conclusies te kunnen vertrouwen is...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 21 Twitter shares 21 21
Frankwatching

Sessies zijn de basis voor het toekennen en attributie geven van conversies aan verkeersbronnen en marketingkanalen. Een incorrecte definitie van sessies kan leiden tot een onjuiste toekenning en attributie. De meest gebruikte definities – zoals die...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 14 Twitter shares 14 14
Frankwatching

Nagenoeg elke website verzamelt tegenwoordig data. Data voor analyses, data voor remarketing, data voor personalisatie. Dat data waardevol is, staat vast, maar wat is de waarde van je data als (…) Lees meer...

Lees verder op Webanalisten.nl »

0 Facebook shares 0 1 Twitter shares 1 1
Webanalisten.nl
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/