Je leest het overal, onder andere in dit rapport van Microsoft: de gemiddelde aandachtsspanne van mensen is de voorbije jaren spectaculair afgenomen, van ongeveer twaalf seconden in in het jaar 2000 naar zowat acht seconden vandaag. Nog minder da...

Lees verder op Bloovi »

26 Facebook shares 26 26 Twitter shares 26 89
Bloovi

Je herinnert je waarschijnlijk nog wel het rapport van Microsoft waarin stond dat de gemiddelde aandachtsspanne van mensen gezakt is naar net over de acht seconden, terwijl dat in het jaar 2000 nog twaalf seconden was. Of misschien ook niet. Hoe dan ook,...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 70 Twitter shares 70 70
Frankwatching

De grens tussen online en offline wordt steeds dunner als het op retail-ervaringen aankomt. Kijk bijvoorbeeld naar Amazon: vorig jaar lanceerde deze online retailer zijn eerste ‘bakstenen’ winkel in Seattle, en er lopen geruchten dat ze een A...

Lees verder op Bloovi »

17 Facebook shares 17 18 Twitter shares 18 66
Bloovi

Uit een onderzoek dat Frankwatching vorig jaar publiceerde, blijkt dat er in december 2015 wereldwijd al 3,26 miljard (!) internetgebruikers waren. De alsmaar groeiende populatie internetgebruikers zorgt voor een exponentiële groei van (bruikbare) data....

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 41 Twitter shares 41 41
Frankwatching

De meeste organisaties hebben het intussen al begrepen: als marketing en sales beter samenwerken, krijgen ze een beter zicht op welke accounts het waardevolst zijn, en kunnen ze hun inspanningen beter hierop afstemmen. Account-based marketing heet...

Lees verder op Bloovi »

2 Facebook shares 2 9 Twitter shares 9 24
Bloovi

Door het gemak waarmee je alles op je mobiele telefoon kunt doen, hebben we vrijwel dagelijks direct contact met allerlei merken en bedrijven. Het is daarom niet zo vreemd dat veel bedrijven staan te springen hier met een mobiele marketingstrateg...

Lees verder op Bloovi »

3 Facebook shares 3 0 Twitter shares 0 23
Bloovi

De data die je in een CRM-systeem verzamelt zijn niet genoeg om te voldoen aan de wensen en behoeften van de klant. Met een datamanagementplatform (DMP) kun je wél de verwachte optimale customer experience creëren, als je de juiste data gebruikt tenmins...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 21 Twitter shares 21 21
Emerce

Nog niet zo lang geleden associeerde iedereen de maand december met overvolle winkels en lange rijen ontevreden klanten. Hoe anders gaat het nu: dankzij de slimme online tools en processen van tegenwoordig komen retailers succesvol deze stressvolle...

Lees verder op Bloovi »

8 Facebook shares 8 12 Twitter shares 12 20
Bloovi

We hebben er allemaal in ons leven wel een paar ontvangen. Sommigen zelfs dozen vol: cadeaus waar je niet op zat te wachten. Op eerste kerstdag is het altijd spannend of het cadeautje dat jij de Kerstman hebt laten geven in de smaak valt. Ja, toch? En als...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 15 Twitter shares 15 15
Frankwatching

De kerst- en nieuwjaarsperiode betekent voor de meeste retailers vooral een gezellige en vrolijke drukte, en een belangrijke periode om de jaar objectieven alsnog te realiseren. Maar die periode staat vaak in schril contrast met wat na Nieuwjaar vo...

Lees verder op Bloovi »

3 Facebook shares 3 9 Twitter shares 9 12
Bloovi
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/