Bij een conversie-optimalisatie traject ontstaat er nog wel eens verwarring over de A/B test mogelijkheden bij het maandelijkse volume. Vaak worden resultaten op een low volume site niet significant. Omgekeerd worden resultaten bij high volume sites zo s...

Lees verder op Traffic Builders »

4 Facebook shares 4 3 Twitter shares 3 45 LinkedIn shares 45 0 GooglePlus shares 0 52
Traffic Builders

De zes beïnvloedingsprincipes van Cialdini zijn alom bekend. Van deze principes worden in fysieke winkels en webshops enorm veel gebruik gemaakt. Het gebruik van deze principes kan online een uitdaging vormen, want het gaat er niet alleen om welke princi...

Lees verder op Emerce »

2 Facebook shares 2 0 Twitter shares 0 33 LinkedIn shares 33 0 GooglePlus shares 0 35
Emerce

Conversies vinden plaats in het brein van je bezoeker. Een bezoeker moet echter tal van beslissingen nemen voor een conversie kan plaatsvinden. Is het jouw wens om deze beslissingen te beïnvloeden, dan is het handig om het meer te weten over het keuzeged...

Lees verder op Frankwatching »

32 Facebook shares 32 0 Twitter shares 0 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 32
Frankwatching

Conversies, waar vinden die plaats? Ik hoor je denken: ‘op een website’. Incorrect! Conversies vinden plaats in het brein van je bezoeker. Welke delen van het brein worden er tijdens een sitebezoek aangesproken? En hoe verhouden deze zich tot het onli...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 22 LinkedIn shares 22 2 GooglePlus shares 2 24
Emerce

Hoe kun je goed inschatten welke mogelijkheden je hebt bij het opzetten van A/B-tests? Hoe beïnvloed je de kans dat aanpassingen binnen afzienbare tijd van betekenis worden? Wanneer kun je de overstap maken naar A/B-tests die harde in plaats van zachte c...

Lees verder op Emerce »

6 Facebook shares 6 7 Twitter shares 7 11 LinkedIn shares 11 0 GooglePlus shares 0 24
Emerce

Conversies vinden plaats in het brein van je bezoeker. Een bezoeker moet echter tal van beslissingen nemen voor een conversie kan plaatsvinden. Is het jouw wens om deze beslissingen te beïnvloeden, dan is het handig om het meer te weten over het keuzeged...

Lees verder op Traffic Builders »

8 Facebook shares 8 0 Twitter shares 0 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 8
Traffic Builders

Conclusies uit data trekken is iets wat wij eigenlijk dagelijks doen. Maar hoe behoeden we onszelf ervoor geen verkeerde conclusies uit data te trekken? Fluctuaties van resultaten zouden eigenlijk altijd vanuit lange termijn oogpunt bekeken moeten worden....

Lees verder op Traffic Builders »

0 Facebook shares 0 8 Twitter shares 8 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 8
Traffic Builders

Een A/B testvoorstel, hoe beoordeel je die? Jammer genoeg zien wij nog vaak voorstellen voorbijkomen die wij als ondermaats zouden beoordelen. Dit zijn bijvoorbeeld voorstellen op basis van onderbuikgevoel, of voorstellen waarbij hypotheses te groot of te...

Lees verder op Traffic Builders »

3 Facebook shares 3 2 Twitter shares 2 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 5
Traffic Builders