Zoals we inmiddels weten, vinden conversies plaats in het brein van je bezoeker. Welk stukje van het brein van je bezoeker is verantwoordelijk voor motivatie? Hoe kunnen we redelijk gemotiveerde bezoekers een extra beetje motivatie geven? En leg je hierbi...

Lees verder op Frankwatching »

17 Facebook shares 17 0 Twitter shares 0 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 17
Frankwatching

Hoe kun je goed inschatten welke mogelijkheden je hebt bij het opzetten van A/B-tests? Hoe beïnvloed je de kans dat aanpassingen binnen afzienbare tijd van betekenis worden? Wanneer kun je de overstap maken naar A/B-tests die harde in plaats van zachte c...

Lees verder op Emerce »

6 Facebook shares 6 7 Twitter shares 7 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 13
Emerce

Conclusies uit data trekken is iets wat wij eigenlijk dagelijks doen. Maar hoe behoeden we onszelf ervoor geen verkeerde conclusies uit data te trekken? Fluctuaties van resultaten zouden eigenlijk altijd vanuit lange termijn oogpunt bekeken moeten worden....

Lees verder op Traffic Builders »

2 Facebook shares 2 8 Twitter shares 8 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 10
Traffic Builders

Conversies vinden plaats in het brein van je bezoeker. Een bezoeker moet echter tal van beslissingen nemen voor een conversie kan plaatsvinden. Is het jouw wens om deze beslissingen te beïnvloeden, dan is het handig om het meer te weten over het keuzeged...

Lees verder op Traffic Builders »

8 Facebook shares 8 0 Twitter shares 0 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 8
Traffic Builders

Bij een conversie-optimalisatie traject ontstaat er nog wel eens verwarring over de A/B test mogelijkheden bij het maandelijkse volume. Vaak worden resultaten op een low volume site niet significant. Omgekeerd worden resultaten bij high volume sites zo s...

Lees verder op Traffic Builders »

4 Facebook shares 4 3 Twitter shares 3 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 7
Traffic Builders

Een A/B testvoorstel, hoe beoordeel je die? Jammer genoeg zien wij nog vaak voorstellen voorbijkomen die wij als ondermaats zouden beoordelen. Dit zijn bijvoorbeeld voorstellen op basis van onderbuikgevoel, of voorstellen waarbij hypotheses te groot of te...

Lees verder op Traffic Builders »

3 Facebook shares 3 2 Twitter shares 2 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 5
Traffic Builders

Zoals we inmiddels weten, vinden conversies plaats in het brein van je bezoeker. Welk stukje van het brein van je bezoeker is verantwoordelijk voor zijn motivatie? Hoe kunnen we redelijk gemotiveerde bezoekers een extra beetje motivatie geven? En leg je h...

Lees verder op Traffic Builders »

4 Facebook shares 4 0 Twitter shares 0 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 4
Traffic Builders

Bezoekers hebben de verbazingwekkende kwaliteit om informatie te vergeten. Shocking right? Nu hebben ze niet allemaal last van Korsakov, maar ze kunnen tijdens hun sitebezoek wel een handje geholpen worden. In dit artikel ga ik in op online persuasion en...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 0
Frankwatching