Black swan events zijn zeldzame gebeurtenissen met extreme gevolgen. Hoewel echte black swans niet te vergelijken zijn met gebeurtenissen in de online marketingwereld, komen onverwachte gebeurtenissen met een grote impact vaker voor dan gedacht. Hoe hou j...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 18 Twitter shares 18 18
Frankwatching

Conclusies uit data trekken is iets wat wij eigenlijk dagelijks doen. Maar hoe behoeden we onszelf ervoor geen verkeerde conclusies uit data te trekken? Fluctuaties van resultaten zouden eigenlijk altijd vanuit lange termijn oogpunt bekeken moeten worden....

Lees verder op Traffic Builders »

0 Facebook shares 0 8 Twitter shares 8 8
Traffic Builders

Hoe kun je goed inschatten welke mogelijkheden je hebt bij het opzetten van A/B-tests? Hoe beïnvloed je de kans dat aanpassingen binnen afzienbare tijd van betekenis worden? Wanneer kun je de overstap maken naar A/B-tests die harde in plaats van zachte c...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 7 Twitter shares 7 7
Emerce

Het is lastig om de opbrengst van een conversie-optimalisatietraject goed inzichtelijk te maken. Waarom is dat zo? Zo krijg je inzichtelijk waarom conversie-optimalisatietrajecten lastig te beoordelen zijn, maar vooral op welke nuances je dient te letten...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 6 Twitter shares 6 6
Emerce

We zien nog regelmatig dat de basics van conversie optimalisatie, of de return on investment case voor conversie optimalisatie, nog niet geheel duidelijk zijn. De afgelopen jaren hebben we al veel geschreven over CXO / CRO, maar toch krijgen regelmatig...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 5 Twitter shares 5 5
Emerce

Bij een conversie-optimalisatie traject ontstaat er nog wel eens verwarring over de A/B test mogelijkheden bij het maandelijkse volume. Vaak worden resultaten op een low volume site niet significant. Omgekeerd worden resultaten bij high volume sites zo s...

Lees verder op Traffic Builders »

0 Facebook shares 0 3 Twitter shares 3 3
Traffic Builders

Black swan events zijn zeldzame gebeurtenissen met extreme gevolgen. Hoewel echte black swans niet te vergelijken zijn met gebeurtenissen in de online marketingwereld, komen onverwachte gebeurtenissen met een grote impact vaker voor dan gedacht. Welke inz...

Lees verder op Traffic Builders »

0 Facebook shares 0 3 Twitter shares 3 3
Traffic Builders

Een A/B testvoorstel, hoe beoordeel je die? Jammer genoeg zien wij nog vaak voorstellen voorbijkomen die wij als ondermaats zouden beoordelen. Dit zijn bijvoorbeeld voorstellen op basis van onderbuikgevoel, of voorstellen waarbij hypotheses te groot of te...

Lees verder op Traffic Builders »

0 Facebook shares 0 2 Twitter shares 2 2
Traffic Builders

Geschatte leestijd: 5 minuten Wat is de reden dat veel organisaties kiezen voor een hoog mediabudget om conversies binnen te halen, en dat niet gebruiken voor structurele landingspagina optimalisatie? Met een hoog mediabudget koop je veel klikken en sne...

Lees verder op Traffic Builders »

0 Facebook shares 0 2 Twitter shares 2 2
Traffic Builders

Conversies vinden plaats in het brein van je bezoeker. Welke visuele input maakt het voor bezoekers makkelijker om te converteren en welke juist moeilijker? In dit artikel behandel ik het visuele gedeelte van het brein. Waar zit ons visuele systeem? Hoe w...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Frankwatching
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/