Conversies, waar vinden die plaats? Ik hoor je denken: ‘op een website’. Incorrect! Conversies vinden plaats in het brein van je bezoeker. Welke delen van het brein worden er tijdens een sitebezoek aangesproken? En hoe verhouden deze zich tot het onli...

Lees verder op Traffic Builders »

14 Facebook shares 14 0 Twitter shares 0 125
Traffic Builders

Significantie en power, voor veel mensen lastige termen. Waarom worden deze termen vaak in één adem met A/B testing en conversie-optimalisatie genoemd? Simpel gezegd: omdat we willen uitsluiten dat onze testuitslagen op toeval berusten. Toeval is een wo...

Lees verder op Traffic Builders »

2 Facebook shares 2 0 Twitter shares 0 118
Traffic Builders

Bezoekers hebben de verbazingwekkende kwaliteit om informatie te vergeten. Shocking right? Nu hebben ze niet allemaal last van Korsakov, maar ze kunnen tijdens hun sitebezoek wel een handje geholpen worden. In dit deel van de serie zal het gaan over onlin...

Lees verder op Traffic Builders »

4 Facebook shares 4 0 Twitter shares 0 74
Traffic Builders

Conversies vinden plaats in het brein van je bezoeker. Welke visuele input maakt het voor bezoekers makkelijker om te converteren en welke juist moeilijker? In dit artikel behandel ik het visuele gedeelte van het brein. Waar zit ons visuele systeem? Hoe w...

Lees verder op Frankwatching »

71 Facebook shares 71 0 Twitter shares 0 71
Frankwatching

De zes beïnvloedingsprincipes van Cialdini zijn alom bekend. Van deze principes worden in fysieke winkels en webshops enorm veel gebruik gemaakt. Het gebruik van deze principes kan online een uitdaging vormen, want het gaat er niet alleen om welke princi...

Lees verder op Traffic Builders »

10 Facebook shares 10 0 Twitter shares 0 63
Traffic Builders

Hoe behoeden we onszelf ervoor geen verkeerde conclusies uit data te trekken? Fluctuaties van resultaten zouden eigenlijk altijd vanuit langetermijnoogpunt bekeken moeten worden. Check met dit artikel of jij als datagladiator van de Romeinse keizer een ...

Lees verder op Emerce »

2 Facebook shares 2 18 Twitter shares 18 56
Emerce

Conversies vinden plaats in het brein van je bezoeker. Welke visuele input maakt het voor bezoekers gemakkelijker om te converteren en welke juist moeilijker? In dit deel van de serie behandelen we het visuele gedeelte van het brein. Waar zit ons visuele...

Lees verder op Traffic Builders »

4 Facebook shares 4 0 Twitter shares 0 54
Traffic Builders

De zes beïnvloedingsprincipes van Cialdini zijn alom bekend. Van deze principes worden in fysieke winkels en webshops enorm veel gebruik gemaakt. Het gebruik van deze principes kan online een uitdaging vormen, want het gaat er niet alleen om welke princi...

Lees verder op Emerce »

2 Facebook shares 2 0 Twitter shares 0 35
Emerce

Conversies vinden plaats in het brein van je bezoeker. Een bezoeker moet echter tal van beslissingen nemen voor een conversie kan plaatsvinden. Is het jouw wens om deze beslissingen te beïnvloeden, dan is het handig om het meer te weten over het keuzeged...

Lees verder op Frankwatching »

32 Facebook shares 32 0 Twitter shares 0 32
Frankwatching

Conversies, waar vinden die plaats? Ik hoor je denken: ‘op een website’. Incorrect! Conversies vinden plaats in het brein van je bezoeker. Welke delen van het brein worden er tijdens een sitebezoek aangesproken? En hoe verhouden deze zich tot het onli...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 24
Emerce