Conversies, waar vinden die plaats? Ik hoor je denken: ‘op een website’. Incorrect! Conversies vinden plaats in het brein van je bezoeker. Welke delen van het brein worden er tijdens een sitebezoek aangesproken? En hoe verhouden deze zich tot het onli...

Lees verder op Traffic Builders »

14 Facebook shares 14 0 Twitter shares 0 125
Traffic Builders

Bezoekers hebben de verbazingwekkende kwaliteit om informatie te vergeten. Shocking right? Nu hebben ze niet allemaal last van Korsakov, maar ze kunnen tijdens hun sitebezoek wel een handje geholpen worden. In dit deel van de serie zal het gaan over onlin...

Lees verder op Traffic Builders »

4 Facebook shares 4 0 Twitter shares 0 74
Traffic Builders

De zes beïnvloedingsprincipes van Cialdini zijn alom bekend. Van deze principes worden in fysieke winkels en webshops enorm veel gebruik gemaakt. Het gebruik van deze principes kan online een uitdaging vormen, want het gaat er niet alleen om welke princi...

Lees verder op Traffic Builders »

10 Facebook shares 10 0 Twitter shares 0 63
Traffic Builders

Hoe behoeden we onszelf ervoor geen verkeerde conclusies uit data te trekken? Fluctuaties van resultaten zouden eigenlijk altijd vanuit langetermijnoogpunt bekeken moeten worden. Check met dit artikel of jij als datagladiator van de Romeinse keizer een ...

Lees verder op Emerce »

2 Facebook shares 2 18 Twitter shares 18 56
Emerce

Conversies vinden plaats in het brein van je bezoeker. Welke visuele input maakt het voor bezoekers gemakkelijker om te converteren en welke juist moeilijker? In dit deel van de serie behandelen we het visuele gedeelte van het brein. Waar zit ons visuele...

Lees verder op Traffic Builders »

4 Facebook shares 4 0 Twitter shares 0 54
Traffic Builders

Conversies, waar vinden die plaats? Ik hoor je denken: ‘op een website’. Incorrect! Conversies vinden plaats in het brein van je bezoeker. Welke delen van het brein worden er tijdens een sitebezoek aangesproken? En hoe verhouden deze zich tot het onli...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 24
Emerce

Black swan events zijn zeldzame gebeurtenissen met extreme gevolgen. Hoewel echte black swans niet te vergelijken zijn met gebeurtenissen in de online marketingwereld, komen onverwachte gebeurtenissen met een grote impact vaker voor dan gedacht. Hoe hou j...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 18 Twitter shares 18 18
Frankwatching

Conclusies uit data trekken is iets wat wij eigenlijk dagelijks doen. Maar hoe behoeden we onszelf ervoor geen verkeerde conclusies uit data te trekken? Fluctuaties van resultaten zouden eigenlijk altijd vanuit lange termijn oogpunt bekeken moeten worden....

Lees verder op Traffic Builders »

0 Facebook shares 0 8 Twitter shares 8 8
Traffic Builders

Hoe kun je goed inschatten welke mogelijkheden je hebt bij het opzetten van A/B-tests? Hoe beïnvloed je de kans dat aanpassingen binnen afzienbare tijd van betekenis worden? Wanneer kun je de overstap maken naar A/B-tests die harde in plaats van zachte c...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 7 Twitter shares 7 7
Emerce

We zien nog regelmatig dat de basics van conversie optimalisatie, of de return on investment case voor conversie optimalisatie, nog niet geheel duidelijk zijn. De afgelopen jaren hebben we al veel geschreven over CXO / CRO, maar toch krijgen regelmatig...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 5 Twitter shares 5 5
Emerce
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/