Conversies vinden plaats in het brein van je bezoeker. Welke visuele input maakt het voor bezoekers makkelijker om te converteren en welke juist moeilijker? In dit artikel behandel ik het visuele gedeelte van het brein. Waar zit ons visuele systeem? Hoe w...

Lees verder op Frankwatching »

71 Facebook shares 71 0 Twitter shares 0 377 LinkedIn shares 377 5 GooglePlus shares 5 453
Frankwatching

Conversies vinden plaats in het brein van je bezoeker. Een bezoeker moet echter tal van beslissingen nemen voor een conversie kan plaatsvinden. Is het jouw wens om deze beslissingen te beïnvloeden, dan is het handig om het meer te weten over het keuzeged...

Lees verder op Frankwatching »

32 Facebook shares 32 0 Twitter shares 0 140 LinkedIn shares 140 5 GooglePlus shares 5 177
Frankwatching

Zoals we inmiddels weten, vinden conversies plaats in het brein van je bezoeker. Welk stukje van het brein van je bezoeker is verantwoordelijk voor motivatie? Hoe kunnen we redelijk gemotiveerde bezoekers een extra beetje motivatie geven? En leg je hierbi...

Lees verder op Frankwatching »

17 Facebook shares 17 0 Twitter shares 0 116 LinkedIn shares 116 5 GooglePlus shares 5 138
Frankwatching

Bezoekers hebben de verbazingwekkende kwaliteit om informatie te vergeten. Shocking right? Nu hebben ze niet allemaal last van Korsakov, maar ze kunnen tijdens hun sitebezoek wel een handje geholpen worden. In dit artikel ga ik in op online persuasion en...

Lees verder op Frankwatching »

7 Facebook shares 7 0 Twitter shares 0 118 LinkedIn shares 118 3 GooglePlus shares 3 128
Frankwatching

Conversies, waar vinden die plaats? Ik hoor je denken: ‘op een website’. Incorrect! Conversies vinden plaats in het brein van je bezoeker. Welke delen van het brein worden er tijdens een sitebezoek aangesproken? En hoe verhouden deze zich tot het onli...

Lees verder op Traffic Builders »

14 Facebook shares 14 0 Twitter shares 0 111 LinkedIn shares 111 0 GooglePlus shares 0 125
Traffic Builders

Zoals we inmiddels weten, vinden conversies plaats in het brein van je bezoeker. Welk stukje van het brein van je bezoeker is verantwoordelijk voor zijn motivatie? Hoe kunnen we redelijk gemotiveerde bezoekers een extra beetje motivatie geven? En leg je h...

Lees verder op Traffic Builders »

4 Facebook shares 4 0 Twitter shares 0 118 LinkedIn shares 118 2 GooglePlus shares 2 124
Traffic Builders

Significantie en power, voor veel mensen lastige termen. Waarom worden deze termen vaak in één adem met A/B testing en conversie-optimalisatie genoemd? Simpel gezegd: omdat we willen uitsluiten dat onze testuitslagen op toeval berusten. Toeval is een wo...

Lees verder op Traffic Builders »

2 Facebook shares 2 0 Twitter shares 0 116 LinkedIn shares 116 0 GooglePlus shares 0 118
Traffic Builders

Conclusies uit data trekken is iets wat wij eigenlijk dagelijks doen. Maar hoe behoeden we onszelf ervoor geen verkeerde conclusies uit data te trekken? Fluctuaties van resultaten zouden eigenlijk altijd vanuit lange termijn oogpunt bekeken moeten worden....

Lees verder op Traffic Builders »

2 Facebook shares 2 8 Twitter shares 8 84 LinkedIn shares 84 2 GooglePlus shares 2 96
Traffic Builders

Bezoekers hebben de verbazingwekkende kwaliteit om informatie te vergeten. Shocking right? Nu hebben ze niet allemaal last van Korsakov, maar ze kunnen tijdens hun sitebezoek wel een handje geholpen worden. In dit deel van de serie zal het gaan over onlin...

Lees verder op Traffic Builders »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 70 LinkedIn shares 70 0 GooglePlus shares 0 70
Traffic Builders

De zes beïnvloedingsprincipes van Cialdini zijn alom bekend. Van deze principes worden in fysieke winkels en webshops enorm veel gebruik gemaakt. Het gebruik van deze principes kan online een uitdaging vormen, want het gaat er niet alleen om welke princi...

Lees verder op Traffic Builders »

10 Facebook shares 10 0 Twitter shares 0 53 LinkedIn shares 53 0 GooglePlus shares 0 63
Traffic Builders