Het is een prachtige tijd om als bedrijf data-driven te zijn. Aan de voorwaarden kan worden voldaan: de marketingtechnologie is volwassen genoeg en er lijken meer data beschikbaar dan ooit. Dat betekent dat bedrijven de mogelijkheid hebben om data in...

Lees verder op Marketingfacts »

26 Facebook shares 26 0 Twitter shares 0 289
Marketingfacts

Het op exact het juiste moment automatisch versturen van de juiste boodschap om van een prospect een klant te maken. Dat klinkt als een marketingutopie, maar is wel wat marketing automation mogelijk kan maken. Ontwikkelingen in marketingtechnologie hebben...

Lees verder op Marketingfacts »

10 Facebook shares 10 0 Twitter shares 0 210
Marketingfacts

Dela Quist mag je gerust een thought leader noemen op het gebied van e-mailmarketing. De CEO van marketingbureau Alchemy Worx heeft naar eigen zeggen al meer dan 20.000 uur over e-mail nagedacht, onder andere voor merken als Sony Playstation, Ge...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 56
Marketingfacts

Kath Pay (Holistic E-mail Marketing), een van de top 50 e-mailmarketeers ter wereld, ziet de toekomst van e-mailmarketing nu al plaatsvinden. “Dat waar menig e-mailmarketeer van droomt, kan nu al.” Ze komt hier meer over vertellen op de DDMA EMAIL SUM...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 36
Emerce

E-mailmarketing heeft altijd gedraaid om het bereiken van de juiste ontvangers op het juiste moment. Maar dat is een evolutionair concept, want aan verandering onderhevig. Welke niet saaie, niet uitgekauwde, niet ontzettend voor de hand liggende of nep- t...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 35 Twitter shares 35 35
Emerce

Bedrijven moeten anders gaan denken, willen ze in datagedreven marketing de volgende stap maken. Juist de inrichting van de organisatie en mindset zijn van belang. Op de DDMA Datadag gaf Pim Nauts, de lead datasciene van bol.com, een voorbeeld van anders...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 31 Twitter shares 31 31
Frankwatching

Ik ben voorstander van een praktische invulling van e-mailmarketingoptimalisatie. Begin met het juiste doel voor ogen, ga A/B-testen en gooi gerust best practices uit het raam, als dat leidt tot betere resultaten. Daar kan ieder bedrijf, groot of klein, v...

Lees verder op Frankwatching »

6 Facebook shares 6 0 Twitter shares 0 29
Frankwatching

Airbnb is een opmerkelijke speler in de reisbranche. Ze zijn misschien wel de belichaming van het disruptieve, sharing-businessmodel, één van de hotste travelmerken op het moment en in ieder geval op de radar van iedereen in de rei...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 25
Marketingfacts

Ieder jaar organiseert de DDMA de e-mailsummit, een event dat geen enkele marketeer mag missen. Maar was je er toch niet bij, of heb je misschien andere sessie bijgewoond, hier 10 inzichten die je niet wilde missen....

Lees verder op Emerce »

4 Facebook shares 4 0 Twitter shares 0 24
Emerce

Mark Robbins is e-mail developer bij REBEL en specialist in interactive e-mail en e-mail accessibility. Hij heeft voor veel grote merken aan hun campagnes gewerkt en heeft zelfs verschillende inbox providers geholpen om het renderen en de toegankelijkheid...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 18 Twitter shares 18 18
Emerce
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/