Te veel bedrijven denken customer-centric te zijn zonder dat ze ooit een klant hebben gesproken. Over de klant nadenken is toch echt iets anders dan hem vragen naar zijn ervaringen. En dat maakt het verschil tussen een succesvol project en weggegooid geld...

Lees verder op Emerce »

7 Facebook shares 7 25 Twitter shares 25 32
Emerce

De biometrische technologie is zo vergevorderd dat je identiteit ongemerkt en onomstotelijk kan worden vastgesteld met behulp van gezichtsherkenning maar ook de patronen van je aderen of je stem. Succesvolle toepassingen hebben één ding gemeen: ze zijn...

Lees verder op Emerce »

2 Facebook shares 2 11 Twitter shares 11 13
Emerce

Bij het verbeteren van de klantbeleving hebben we de neiging om te kijken wat vergelijkbare bedrijven doen in binnen- en buitenland. Maar inzichten uit andere sectoren zijn vaak ook prima toepasbaar. Neem nu de gezondheidszorg en de luchtvaart....

Lees verder op Emerce »

6 Facebook shares 6 7 Twitter shares 7 13
Emerce