Samenwerken met micro-influencers heeft mijn voorkeur. Waarom? Micro-influencers richten zich op een eigen niche en bereiken daarom een specifieke doelgroep. Er zit een ander prijskaartje aan, je kunt erg gericht een doelgroep bereiken en ze zijn enthousi...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 28 Twitter shares 28 28
Frankwatching

Influencer marketing is here to stay. De markt is snelgroeiend en bedrijven investeren steeds meer in deze vorm van online marketing. Van welke bedrijven kunnen we leren? Welke influencer marketing-organisaties bestaan er? En waar kun je als bedrijf ter...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 27 Twitter shares 27 27
Frankwatching

Influencer marketing heeft zichzelf de afgelopen jaren ontwikkeld tot essentieel onderdeel van de marketingstrategie van bedrijven. Dit blijkt ook uit de cijfers. Zo wordt voorspeld dat de komende 5 jaar zo’n 5 tot 10 miljard dollar zal worden geïn...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 23 Twitter shares 23 23
Frankwatching

Het valt niet mee om de juiste influencer te vinden voor je campagne. Hoe pak je dat aan? En waar moet je allemaal op letten? Dat vertel ik je in dit artikel. Als je met dit stappenplan je campagne hebt ontwikkeld, dat weet je inmiddels welke doelgroep je...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 22 Twitter shares 22 22
Frankwatching

Bedrijven zijn inmiddels overtuigd van de effectiviteit die influencer marketing biedt. Volgens een onderzoek van Linqia verhoogden 39% van de marketeers afgelopen jaar hun influencer marketing-budget. Ik kan niet wachten wat dit jaar ons op influencer ma...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 16 Twitter shares 16 16
Frankwatching
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/