Wat balen, hè? Dat je niet de enige financieel adviseur of trainer ‘Kittig Overtuigen Voor Gevorderen’ bent. Of coach in efficiënt leiderschap. Of socialmedia-expert. Echt jammer. Dan had je het lekker druk gehad en iedereen wil je. Moet je voorstel...

Lees verder op Frankwatching »

98 Facebook shares 98 36 Twitter shares 36 134
Frankwatching

Er is iets geks aan de hand met heel veel LinkedIn-samenvattingen die ik lees. En daarom begin ik met een vraag die een beetje flauw lijkt. Hoe groot is de kans dat het een mens is die jouw samenvatting op LinkedIn leest? Best behoorlijk groot toch? Je le...

Lees verder op Frankwatching »

38 Facebook shares 38 56 Twitter shares 56 94
Frankwatching

Hoe je een LinkedIn-update schrijft die wél mensen in beweging brengt? Dat vertel ik je maar al te graag, zodat je je niet in de steek gelaten voelt. Wil jij via LinkedIn heel graag meer klanten vinden? Plaats je een paar keer per week een update in de h...

Lees verder op Frankwatching »

28 Facebook shares 28 42 Twitter shares 42 70
Frankwatching

Column – Beter dat je dit artikel niet deelt met al je mede-ondernemers. Ik ga je namelijk een geheim verklappen, waardoor jij ineens totaal anders bent dan de rest. Geheim? Is dat niet wat al te ronkend taalgebruik? Nee, nee, in dit geval niet, wan...

Lees verder op Frankwatching »

28 Facebook shares 28 31 Twitter shares 31 59
Frankwatching

Column – Sinds de eerste aflevering van De Luizenmoeder een week geleden, is mijn nieuwe stopwoordje ‘meine Güte’. Met dank aan de onvolprezen Juf Ank. Ik zeg het de ganse dag, als de kat (weer!) eens op het laminaat gekotst heeft, maar ook als...

Lees verder op Frankwatching »

17 Facebook shares 17 29 Twitter shares 29 46
Frankwatching

Hoe krijg je in 2 maanden tijd 45 nieuwe, razendenthousiaste LinkedIn-connecties? Hoe maak je dat je lijst 200% groeit in dezelfde periode? Hoe maak je dat mensen je als de expert gaan zien?? Hoe zorg je dat je blog viraal gaat en hoe inspireer je mensen...

Lees verder op Frankwatching »

17 Facebook shares 17 26 Twitter shares 26 43
Frankwatching

Is het naïef dat ik verbaasd was toen ik laatst een jonge ondernemer hoorde zeggen dat ze geen e-maillijst heeft? Nou, ik was verbaasd! Hoe dan wél? Of laat ik het anders vragen: wil jij het komend jaar een grote groep fans aan je binden? Makkelijker je...

Lees verder op Frankwatching »

16 Facebook shares 16 27 Twitter shares 27 43
Frankwatching

In mijn vorige artikel heb ik je uitgelegd dat een e-maillijst aanmaken en onderhouden de sleutel is naar een goedlopende business. En dat je daarmee voorkomt dat je midden in de nacht wakker schiet met het zweet op je voorhoofd: ‘Help, ik heb geen...

Lees verder op Frankwatching »

13 Facebook shares 13 21 Twitter shares 21 34
Frankwatching

Ze zeggen het allemaal. ‘Je moet je eigen stem vinden in je business. Je moet je eigen personal brand zijn, met je eigen unieke sound om een grote schare fans achter je aan te krijgen.’ En ik zeg het ook! Maar… hoe – in vredesnaam – doe...

Lees verder op Internet Marketing Universiteit »

7 Facebook shares 7 7 Twitter shares 7 14
Internet Marketing Universiteit