Breadcrumbs in je navigatie: wel of geen goed idee?
Wanneer je op een website navigeert, wil je in sommige gevallen weten waar de pagina waar je zoekt zich bevindt in de website. Breadcrumbs, ook wel letterlijk vertaald ‘broodkruimels’, kunnen ervoor zorgen dat het pad… The post Breadcrumbs in je nav…
Facebook marketing; besteed aandacht aan je recensies – Deel 2
Social media is vluchtig en leent zich steeds meer als middel voor webcare. Je moet als bedrijf er klaar voor zijn om goed om te gaan met zowel negatieve als positieve reacties. Sommige bedrijven willen… The post Facebook marketing; besteed aandacht aan…
UX: Maak een nulmeting van je website!
Wanneer je een nieuwe website maakt, zijn er veel keuzes die gemaakt moeten worden. Hoe uitgebreid moet de website worden? Op welk CMS wil ik mijn website laten draaien? Wat is het doel van de… The post UX: Maak een nulmeting van je website! appeared fi…
WhatsApp als communicatiemiddel; wel of niet doen?
Smartphones zijn niet meer weg te denken uit het dagelijks leven. Maar liefst 81% van alle Nederlanders bezit een smartphone. De razend-populaire dienst WhatsApp is vaak te vinden op de smartphones. Hoewel je bij sociale… The post WhatsApp als communica…
Mobiele website vs. App: Wat is beter?
In ons voorgaande artikel over de Mobile geddon hebben we het belang van een mobielvriendelijke website uitgelegd. Wanneer je website mobielonvriendelijk is, zal je hoogstwaarschijnlijk dalen in de zoekresultaten van Google. Google hecht waarde aan… The…
Ken jij de buyer journey van jouw doelgroep?
Een nieuwe webshop of dienst online lanceren en … Het bericht Ken jij de buyer journey van jouw doelgroep? verscheen eerst op B2B Marketing Weblog….