De manier waarop consumenten met marketing omgaan, verandert drastisch. Dat heeft onder andere Coca-Cola de voorbije weken ondervonden bij haar campagne in het kader van de Olympische Winterspelen. Niet alleen moesten ze hun actiewebsite sluiten, ze hadde...

Lees verder op Frankwatching »

39 Facebook shares 39 0 Twitter shares 0 80
Frankwatching

Big data. Het is een begrip dat steeds meer weerklinkt wanneer het gaat over de manier waarop bedrijven verbinding maken met hun (potentiële) klanten en op hun behoeftes inspelen. Dat big data ook big business kan zijn, werd nog niet zo lang geleden onde...

Lees verder op Frankwatching »

7 Facebook shares 7 0 Twitter shares 0 58
Frankwatching

Ooit gehoord van ‘psychologische veiligheid’ in teams? Volgens Harvard professor Amy Edmondson is dit het kenmerk van de best presterende teams, een vaststelling die bevestigd werd door Project Aristotle van Google. Dit onderzoek bij honderden...

Lees verder op Bloovi »

0 Facebook shares 0 13 Twitter shares 13 13
Bloovi

Anno 2020 is de aandacht voor leiderschap misschien wel groter dan ooit. Toch gaat het hierbij zelden over het mensbeeld dat een leider heeft, wat eigenlijk onbegrijpelijk is omdat het de slaagkansen van alles wat je als leider doet, bepaalt. Tijd...

Lees verder op Bloovi »

0 Facebook shares 0 8 Twitter shares 8 8
Bloovi
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/