WhatsApp is in de afgelopen jaren uitgegroeid van een instant messaging tool naar een multifunctioneel platform dat verder gaat dan het versturen van berichten, foto’s en video’s. Niet alleen bedrijven, maar ook publieke organisaties hebben de app oma...

Lees verder op Frankwatching »

67 Facebook shares 67 0 Twitter shares 0 665
Frankwatching

Wordt het niet eens tijd dat bedrijven afscheid nemen van traditionele kanalen zoals de telefoon en hun online dienstverlening zoals e-mail, chats en WhatsApp versterken? Consumenten vinden principieel dat dienstverleners de mogelijkheid moeten bieden tot...

Lees verder op Frankwatching »

22 Facebook shares 22 0 Twitter shares 0 303
Frankwatching

Adverteerders zijn druk bezig met het verzamelen van eigen data, bijvoorbeeld via een app of loyaliteitsprogramma. Met data kun je […]...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 6 Twitter shares 6 6
Emerce

Ongeveer een jaar geleden stelde ik de vraag in hoeverre de consument erop zit te wachten om via WhatsApp met bedrijven contact te hebben. Bedrijven zetten WhatsApp in toenemende mate succesvol in als klantcontactkanaal, maar hoe denkt de consument daar e...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Frankwatching
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/