Het is veelgemaakte fout: te veel willen vertellen in één film. Het liefst tonen bedrijven en organisaties al het werk dat ze doen in een en dezelfde video, met alle afdelingen en onderdelen erin. Dat kan, maar dat wordt al gauw een lang en weinig boeie...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 31 Twitter shares 31 31
Frankwatching

Het was een tijdje ernstig in de mode: de viral. Het is ook wel heel verleidelijk om een paar miljoen hits met je video te scoren. Toch ben ik zo’n filmmaker die afraadt te mikken op een viral, omdat je meer resultaat bereikt als je content doel treft b...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 23 Twitter shares 23 23
Frankwatching

Je bent zover. De boodschap voor je video is helder. Maar dan: wat voor vorm past erbij? Wil je verbinden, veranderen, informeren of betrekken met je video? Hoe maak je een keuze? Een handig uitgangspunt is het kwadrant dat ik oppikte van communicatieadvi...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 15 Twitter shares 15 15
Frankwatching
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/