Ding je mee naar een ondernemersprijs voor startups? Jill Bakker geeft je een paar ingrediënten om juryleden te verleiden. ...

Lees verder op Sprout »

0 Facebook shares 0 28 Twitter shares 28 28
Sprout

We zien het steeds vaker: een bekende influencer wordt ingezet voor een PR-campagne, enkel vanwege het bereik. Een risico, want dit jaar kwamen herhaaldelijk mega-influencers onder vuur te liggen. Dat heeft gevolgen voor het vertrouwen van het publiek. Mi...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 13 Twitter shares 13 13
Marketingfacts

LinkedIn is bij veel bedrijven een onderschoven kindje. Onterecht, zegt Sprout-expert Jill Bakker, die 8 tips geeft voor een groot bereik....

Lees verder op Sprout »

0 Facebook shares 0 9 Twitter shares 9 9
Sprout

Kwantiteit is niet altijd beter dan kwaliteit. Dat geldt ook voor de Instagram-influencers die je graag aan jouw campagne wilt verbinden. Sprout-expert Jill Bakker laat aan de hand van cijfers zien waarom we spreken van het mega-effect van de micr...

Lees verder op Sprout »

0 Facebook shares 0 9 Twitter shares 9 9
Sprout

Stel, je bent op zoek naar een pr-bureau. Ga je dan voor een groot bedrijf of toch die éénpitter bij jou om de hoek? Sprout-expert Jill Bakker helpt je met 5 vragen bij het vinden van de perfecte match. ...

Lees verder op Sprout »

0 Facebook shares 0 6 Twitter shares 6 6
Sprout

Lobby jij actief bij de media, maar zijn het altijd de concurrenten die in de krant voorbijkomen? Dan wordt het tijd dat je de journalist geeft wat hij wil, zegt Sprout-expert Jill Bakker. ...

Lees verder op Sprout »

0 Facebook shares 0 6 Twitter shares 6 6
Sprout
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/