Reclame is overal. In onze samenleving ziet een individu dagelijks honderden advertenties die dringen om aandacht. Als marketeer is het goed om daar bij stil te staan. Door deze stortvloed aan commerciële boodschappen wordt het succes van een adverten...

Lees verder op Pauwr »

39 Facebook shares 39 5 Twitter shares 5 44
Pauwr

Voor online adverteerders is LinkedIn bij uitstek het platform om de zakelijke doelgroep te bereiken. Omdat de online adverteerder altijd op zoek is naar een nog relevantere besteding van zijn marketingeuro, kwam LinkedIn hen vorige week met een viertal...

Lees verder op Pauwr »

30 Facebook shares 30 3 Twitter shares 3 33
Pauwr

Het verhaal van onze klanten maximaal benutten in een digitale campagne is een uitdaging. Hoe zie je dat terug in de praktijk? Wandel in 3 minuten door mijn dag als Creatief Strateeg bij PauwR + gratis een inspirerend voorbeeld! 11.30u – Ik kom het...

Lees verder op Pauwr »

29 Facebook shares 29 0 Twitter shares 0 29
Pauwr

Apetrots zijn we. Op 7 april is de twaalfde editie van Emerce 100 verschenen, het jaarlijkse imago-onderzoek dat bedrijven houvast biedt bij de keuze voor bureaus en e-businessdienstverleners in de online branche. In de lijst van digital marketing bureau...

Lees verder op Pauwr »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Pauwr

Deze Moederdag heeft Hero Baby een wel heel bijzonder cadeau in petto: het kersverse contentplatform “Mama is Alles”. Hero Baby gelooft dat een gezond en gelukkig kind begint bij een gelukkige en zelfverzekerde moeder. Daarom introduceert Hero Baby ee...

Lees verder op Pauwr »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Pauwr