De afgelopen jaren zijn veel activiteiten in Google Ads geautomatiseerd. Nog niet zo lang geleden moest je biedingen handmatig instellen en advertenties zelf schrijven. Tegenwoordig nemen de machine learning-technologieën van Google dit grotendeels van j...
Lees verder op Frankwatching »

0

12
12 Di 30 juni 2020 - 11:11Jeroen WittemanFrankwatchingOm de relevantie van advertenties en de website te verhogen, is het belangrijk om in te spelen op de locatie van een gebruiker. Gepersonaliseerde advertenties kunnen resulteren in een 5% hogere aankoopintentie. In dit artikel laat ik zien hoe je optimaal...
Lees verder op Frankwatching »

0

8
8 Ma 18 januari 2021 - 12:12Jeroen WittemanFrankwatchingWaarop zijn de meest recente ontwikkelingen binnen Google Ads gericht? Het automatiseren van de werkzaamheden op basis van machinelearning-technologieën van Google. Wil je hier optimaal van profiteren? Dan is het belangrijk om de structuur van je Google...
Lees verder op Frankwatching »

0

5
5 Do 29 oktober 2020 - 12:12Jeroen WittemanFrankwatchingWat is de beste SEA-strategie? Een data-driven-aanpak en testen wijzen de weg naar de beste resultaten. Vier experimenten binnen Google Ads....
Lees verder op Emerce »

0

4
4 Vr 14 mei 2021 - 07:07Jeroen WittemanEmerceDe recente updates in Google Ads propageren gebruik van het meest brede zoektype. De eerste tests wijzen inderdaad op meer conversie en zichtbaarheid. ...
Lees verder op Emerce »

0

2
2 Ma 15 februari 2021 - 08:08Jeroen WittemanEmerceHet aanbod en de concurrentie op marketplace nemen toe. Details in de productinformatie hebben grote impact. Met A/B-testen optimaliseer je je productfeed....
Lees verder op Emerce »

0

2
2 Wo 30 juni 2021 - 07:07Jeroen WittemanEmerceOnline advertenties helpen marktaandeel te verwerven in je online verkoop. Maar je kunt zulke advertenties ook inzetten om je offline verkoop te stimuleren....
Lees verder op Emerce »

0

0
0 Ma 11 juli 2022 - 07:07Jeroen WittemanEmerceMet het Google Merchant Center kun je inzicht krijgen in hoe je producten in de markt staan. Zo kun je je aanbod en/of de prijzen slim aanpassen....
Lees verder op Emerce »

0

0
0 Wo 01 september 2021 - 07:07Jeroen WittemanEmerceFacebook-advertenties: niet alles wat Facebook als verbetering preresenteert pakt altijd positief uit. De les: altijd testen en 'data-driven' optimaliseren....
Lees verder op Emerce »

0

0
0 Vr 21 januari 2022 - 05:05Jeroen WittemanEmerceSmart Shopping-campagnes wordt omgezet naar Performance Max: de tijdlijn die Google heeft geschetst en de eerste resultaten bij drie van onze klanten....
Lees verder op Emerce »

0

0
0 Ma 02 mei 2022 - 07:07Jeroen WittemanEmerce