Voor de derde keer op rij is er aan de minor E-travel van internationale hogeschool NHTV Breda onderzoek gedaan naar het gebruik van Twitter door bedrijven in toerisme en hospitality. Wederom met dramatische uitkomsten: ruim 46 procent van de bedrijv...

Lees verder op Marketingfacts »

28 Facebook shares 28 0 Twitter shares 0 213
Marketingfacts

Slechts 14 procent van de Nederlandse reisorganisaties beantwoordt op Twitter een directe vraag binnen 15 minuten en 41 procent reageert helemaal niet. Het managen van social media engagement blijkt nog steeds problematisch.  ...

Lees verder op Emerce »

19 Facebook shares 19 17 Twitter shares 17 36
Emerce

Nederlandse reisbedrijven reageren amper op vragen via Instagram. Slechts 24 procent beantwoordt een directe vraag en vaak ook (te) laat. Is Instagram wel het juiste medium voor deze bedrijven?...

Lees verder op Emerce »

9 Facebook shares 9 21 Twitter shares 21 30
Emerce

Ruim 103 bedrijven uit toerisme, leisure en hospitality zetten Facebook op de een of andere manier in. Wat zijn de resultaten als je hen ‘actief’ een vraag op Facebook stelt in een test? Dat werd onderzocht door 38 studenten van de minor eTravel van d...

Lees verder op Emerce »

4 Facebook shares 4 14 Twitter shares 14 18
Emerce