Voor de derde keer op rij is er aan de minor E-travel van internationale hogeschool NHTV Breda onderzoek gedaan naar het gebruik van Twitter door bedrijven in toerisme en hospitality. Wederom met dramatische uitkomsten: ruim 46 procent van de bedrijv...

Lees verder op Marketingfacts »

28 Facebook shares 28 0 Twitter shares 0 213
Marketingfacts

Hoe reageren bedrijven uit toerisme, leisure en hospitality als je een concrete vraag stelt op Facebook? Of een comment zet bij een post van het bedrijf? Voor het derde jaar op rij is dit onderzocht, met dank aan 27 studenten van de minor eTravel van Bre...

Lees verder op Emerce »

18 Facebook shares 18 5 Twitter shares 5 23
Emerce

Nederlandse reisbedrijven reageren amper op vragen via Instagram. Slechts 24 procent beantwoordt een directe vraag en vaak ook (te) laat. Is Instagram wel het juiste medium voor deze bedrijven?...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 21 Twitter shares 21 21
Emerce

Ruim 103 bedrijven uit toerisme, leisure en hospitality zetten Facebook op de een of andere manier in. Wat zijn de resultaten als je hen ‘actief’ een vraag op Facebook stelt in een test? Dat werd onderzocht door 38 studenten van de minor eTravel van d...

Lees verder op Emerce »

4 Facebook shares 4 14 Twitter shares 14 18
Emerce

Slechts 14 procent van de Nederlandse reisorganisaties beantwoordt op Twitter een directe vraag binnen 15 minuten en 41 procent reageert helemaal niet. Het managen van social media engagement blijkt nog steeds problematisch.  ...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 17 Twitter shares 17 17
Emerce

Slechts 44 procent van de reisbedrijven reageert op een concrete vraag op Instagram. Verder blijkt dat de inhoud van reactie vaak niet voldoet aan de eisen. Medium Instagram blijkt lastig commercieel en communicatief in te zetten voor de onderzochte...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 10 Twitter shares 10 10
Emerce

Hoe reageren bedrijven uit toerisme, leisure en hospitality als je ze benadert of noemt op Instagram? Slechts 44 procent van de bedrijven reageert op een concrete vraag en slechts 11 procent komt met een respons als ze getagd worden. ...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 7 Twitter shares 7 7
Emerce

Hoe reageren bedrijven uit toerisme, leisure en hospitality inhoudelijk als je hen concreet een vraag stelt op Facebook, of een comment zet bij een post van het bedrijf? Is er een CTA, de human voice en personalisatie? Zijn de chatbots wel sl...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 3 Twitter shares 3 3
Emerce
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/