Als experts die in de online wereld werken, willen we maar al te graag beweren dat de wereld hard aan het veranderen is. Dat geeft ons als online specialisten een voorsprong op de mensen die nog leven in de traditionele wereld. We geloven maar a...

Lees verder op Marketingfacts »

18 Facebook shares 18 0 Twitter shares 0 122
Marketingfacts

Online adverteren onderscheidt zich van veel andere vormen van adverteren door de hoeveelheid data die gebruikt kunnen worden om gericht te adverteren. Iedereen is het erover eens dat gerichte, relevante advertenties veel effectiever zijn dan algemene gen...

Lees verder op Marketingfacts »

15 Facebook shares 15 0 Twitter shares 0 54
Marketingfacts

Als online georiënteerde organisatie heb je te maken met steeds meer middelen die je tot je beschikking hebt, platformen waarop je actief bent en apparaten die gebruikt worden. De meetbaarheid van online marketingactiviteiten steeds verder onder druk te...

Lees verder op Emerce »

12 Facebook shares 12 0 Twitter shares 0 50
Emerce

Hoe ga jij het komende jaar de volgende stap zetten om je marketing te verbeteren? Grote kans dat je iets noemt over data en relevantie....

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 2 Twitter shares 2 2
Emerce

Vorige week aangekondigd voor Google AdWords: New tools for display ads. Eerder schreef ik al over de revolutionaire toekomst die Google vermoedelijk ziet op het gebied van online adverteren. Een belangrijk stap die daarvoor gemaakt moet worden is dat er...

Lees verder op Jeroenvaneck »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Jeroenvaneck

Mobiel wordt eindelijk volwassen. Al jaren wordt mobiel aangekondigd als de grote revolutie, maar het afgelopen jaar is mobiel echt in een enorme stroomversnelling gekomen. We lezen cijfers als één op de drie zoekopdrachten wordt gedaan op een mobiel ap...

Lees verder op Jeroenvaneck »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Jeroenvaneck

Soms merk je tijdens het lezen van een artikel dat je voortdurend instemmend met je hoofd zit te knikken. Gedachtes die al een tijdje in je hoofd aanwezig zijn lees je terug in de woorden van iemand anders. Deze ervaring had ik bij het lezen van het beric...

Lees verder op Jeroenvaneck »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Jeroenvaneck

Je foto bij de zoekresultaten in Google van de berichten die jij hebt geschreven. Een teken van vertrouwen. Meer mensen die op je zoekresultaten klikken. Een leuk stukje personal branding. En hopelijk een positief effect uiteindelijk op je vindbaarheid. E...

Lees verder op Jeroenvaneck »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Jeroenvaneck

Nog geen week geleden kondigde Google een nieuwe fase aan met Google AdWords met de introductie van Geoptimaliseerde Campagnes. Een fundamentele wijziging in de manier waarop campagnes ingericht kunnen worden. Volgens Google is dit een eerste stap om adv...

Lees verder op Jeroenvaneck »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Jeroenvaneck

Meetbaarheid. Het paradepaardje van online marketing. Waar traditionele marketing traditioneel moeite heeft met inzichtelijk maken wat een uitgegeven euro precies oplevert, zeggen we binnen online marketing eenvoudig inzichtelijk te kunnen maken wat een s...

Lees verder op Jeroenvaneck »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Jeroenvaneck
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/