Het van oorsprong Belgische Vente-Exclusive.com, de besloten marktplaats voor fashion en lifestyle, is marktleider in Nederland. Knap, want ons land loopt veelal voor op de zuiderburen. “Op termijn staan ook andere landen op de planning”, aldus CEO Pe...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 84
Emerce

“De scheldende Australiër.” Een veelzeggende introductie van marketing-professor Mark Ritson tijdens een recent mediacongres in Nederland. Inderdaad, als spreker en als columnist van MarketingWeek neemt de hoogleraar nooit een blad voor de mond. Rede...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 47 Twitter shares 47 47
Marketingfacts

De podcast beleeft een revival. Amerikaanse producties zoals S-Town bereiken een miljoenenpubliek. En vier op de tien Amerikanen gebruikt het medium met enige regelmaat. Hoewel Nederland daar nog op achterloopt, bloeit ook hier de markt serieus op. Welke...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 39 Twitter shares 39 39
Emerce

De GDPR-deadline is ruim een week verstreken en de wereld bestaat nog. Toch zijn er nog altijd veel bedrijven die niks hebben geregeld voor deze Europese privacywet of zich zorgen maken dat ze ondanks hun inspanningen niet aan de wet voldoen. Reden voor M...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 39 Twitter shares 39 39
Marketingfacts

In hun onderlinge strijd om de aandacht weten social media soms van gekkigheid niet meer wat ze moeten doen. Dus profileren ze zich tegenwoordig bijna allemaal met Stories (je hebt het de afgelopen maanden vaak kunnen lezen in onze zaterdagse rubriek De W...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 33 Twitter shares 33 33
Marketingfacts

Subscription commerce wint rap aan populariteit. Na Spotify en Netflix kiezen ook het Nederlandse bol.com en Blendle voor een abonnementsmodel. Is het dé nieuwe cashcow voor bedrijven? Of spelen andere motieven een rol?...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 32 Twitter shares 32 32
Emerce

Influencer-marketing is een hippe steeksleutel in de middelenmix van elke moderne marketeer, maar hoe gebruik je dit instrument optimaal? Ondanks alle hype rond dit thema is er nog veel onduidelijk over de toepassing ervan. Wanneer is iemand een influence...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 31 Twitter shares 31 31
Marketingfacts

De Aziatische reclamewereld durft anders te denken dan het westen, stelt Dick van Motman, CEO van Dentsu Aegis Network South East Asia. Ook zijn ze slimmer en sneller met nieuwe verdienmodellen. “Innovatie draait om waarde, niet om de vorm.”...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 27 Twitter shares 27 27
Emerce

Influencer-marketing is een hippe steeksleutel in de middelenmix van elke moderne marketeer, maar hoe gebruik je dit instrument optimaal? Ondanks alle hype rond dit thema is er nog veel onduidelijk over de toepassing ervan. Wanneer is iemand een influence...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 27 Twitter shares 27 27
Marketingfacts

Influencer-marketing is een hippe steeksleutel in de middelenmix van elke moderne marketeer, maar hoe gebruik je dit instrument optimaal? Ondanks alle hype rond dit thema is er nog veel onduidelijk over de toepassing ervan. Wanneer is iemand een influence...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 27 Twitter shares 27 27
Marketingfacts
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/