Op welk platform publiceer je je content? Wordt het een blog, een infographic, is het genoeg voor een whitepaper of misschien een video? Hoe maak je de juiste keuze? Vaak wordt er voor de pragmatische optie gekozen. Wat is het gemakkelijkst, snelst of go...

Lees verder op Frankwatching »

126 Facebook shares 126 0 Twitter shares 0 707
Frankwatching

Welkom in de wildwaterbaan die e-commerce heet. De klant oriënteert online en koopt online. Of hij oriënteert zich offline, omdat hij het product eerst gezien wil hebben en koopt dan online. Of juist andersom. In alle gevallen: de klant wil zo goed mo...

Lees verder op Frankwatching »

24 Facebook shares 24 0 Twitter shares 0 320
Frankwatching

Als je aan de slag gaat met contentmarketing, zul je op zoek moeten naar het juiste recept om jouw doelgroep te laten smullen. Als een ware topkok moet je iets origineels op tafel zetten en je moet er ook nog eens genoeg van kunnen maken voor iedereen. Co...

Lees verder op Frankwatching »

17 Facebook shares 17 0 Twitter shares 0 142
Frankwatching

Content marketing is hot. Net als met social media een paar jaar geleden, vallen de zelfbenoemde experts over elkaar heen om content marketing de hemel in te prijzen. Tijd voor een paar kritische kanttekeningen. Content marketing is namelijk niet voor ied...

Lees verder op Marketingmed »

0 Facebook shares 0 13 Twitter shares 13 21
Marketingmed

De podcast is weer helemaal terug! Lees hier drie redenen waarom de podcast weer populair aan het worden is! Lees alle artikelen van Jeroen Huynen...

Lees verder op 42bis »

9 Facebook shares 9 0 Twitter shares 0 9
42bis

Joh, wees eens creatief en verzin daar een mooie oplossing voor! Ook als je geen typisch creatief beroep hebt (zoals tekstschrijver of vormgever) heb je dit vast wel eens te[...] Lees alle artikelen van Jeroen Huynen...

Lees verder op 42bis »

6 Facebook shares 6 0 Twitter shares 0 6
42bis

Op dinsdag 10 juni vond in Antwerpen de Content Marketing Conference Europe 2014 plaats. 42Bis was erbij en doet verslag! Lees alle artikelen van Jeroen Huynen...

Lees verder op 42bis »

5 Facebook shares 5 0 Twitter shares 0 5
42bis

72 procent van de jongeren tussen 15 en 19 jaar in Nederland is actief op Snapchat. Als jij je richt op deze doelgroep, dan mag Snapchat eigenlijk niet meer ontbreken in je marketingmix. Toch merken... The post Snapchat Marketing: hoe maak je zelf een (bu...

Lees verder op Marketingmed »

0 Facebook shares 0 4 Twitter shares 4 4
Marketingmed

Geef een aap een typemachine en een oneindige hoeveelheid tijd en de aap zal vroeg of laat het volledige werk van Shakespeare voor je uittypen. Dat is de ‘Stelling van de Eindeloos Typende Apen‘. Voor content marketeers is er een belangrijke l...

Lees verder op 42bis »

3 Facebook shares 3 0 Twitter shares 0 3
42bis

Buyer persona’s kunnen ontzettend handig zijn als je aan de slag gaat met content marketing (of eigenlijk iedere vorm van marketing!). Een set goede persona’s helpen je jouw klant te begrijpen. Je gaat je inleven... The post 3 belangrijke tips...

Lees verder op Marketingmed »

3 Facebook shares 3 0 Twitter shares 0 3
Marketingmed