Bij het commercieel inzetten van sociale media worden doelen teveel alleen gericht op de meetbare effecten van berichten, zoals het aantal likes, clicks of directe conversie. Analytische tools triggeren je wedstrijdgevoel: hoger, beter, meer, direct..! Al...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 24 Twitter shares 24 24
Marketingfacts

Hoe goed gaan marketing en consumentenwelzijn samen? Marketing creëert een vraag door in te spelen op behoeften en stimuleert zo sterk mogelijk het gewenste gedrag van de klant. Ligt gebruik en misbruik van consumentenwelzijn dan dichtbij elkaar? Of is d...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 22 Twitter shares 22 22
Marketingfacts

Hoe denken drie generaties marketeers over ethiek? Hoe zit het met ethiek in relatie tot marketing? Welke rol speelt marketing bij ethische beslissingen, en andersom? Hoe vertellen we het onze klanten? Hoe ver willen we daarin gaan? Heiligt het doel de mi...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 20 Twitter shares 20 20
Marketingfacts
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/