Er is in het verleden al veel geschreven over hoe een goed welkomstproces voor je nieuwsbrief eruit zou moeten zien. In een eerder artikel gaf ik bijvoorbeeld al verschillende tips voor een goede welkomstmail- of flow. Maar hoe doen de toppers uit de Nede...

Lees verder op Marketingfacts »

14 Facebook shares 14 32 Twitter shares 32 354
Marketingfacts

Als marketeer wil je natuurlijk een zo groot mogelijke database met kwalitatieve nieuwsbriefinschrijvers. Elke nieuwsbriefinschrijver is er weer één. Om de nieuwsbriefinschrijver zo lang mogelijk vast te houden, is het belangrijk dat je een onuitwisbare...

Lees verder op Marketingfacts »

12 Facebook shares 12 36 Twitter shares 36 275
Marketingfacts

Wanneer je als e-commercepartij een mooie welkomst- en winkelwagenverlatercampagne hebt gemaakt, is het een logische volgende stap om geautomatiseerd herhaalaankopen te stimuleren via e-mail. In dit artikel leg ik je uit waar je op moet letten wannee...

Lees verder op Marketingfacts »

10 Facebook shares 10 34 Twitter shares 34 248
Marketingfacts

Wat doe je als een deel van je klanten niet meer bij je terugkomt voor een herhaalaankoop? De klant heeft ooit zijn eerste order bij je gedaan, misschien daarna wel meerdere herhaalorders en ineens komt hij niet meer terug. Dit is jammer en ik hoef je waa...

Lees verder op Marketingfacts »

20 Facebook shares 20 36 Twitter shares 36 228
Marketingfacts

Vanaf 25 mei 2018 treedt de nieuwe Europese wet voor databescherming, de General Data Protection Regulation (GDPR), in werking. Oftewel de Algemene Verordening Persoonsgegevens (AVG) in het Nederlands. Zoals te lezen is in een eerder artike...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 34 Twitter shares 34 34
Marketingfacts

Het is natuurlijk jammer als mensen zich uitschrijven nadat ze je, met zorg gemaakte, e-mail hebben ontvangen. Hoe goed je mail ook is, er is altijd een percentage dat zich uitschrijft. Misschien heb je er (nog) niet over nagedacht, maar als je tijd inves...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 20 Twitter shares 20 20
Marketingfacts

Transactionele e-mails zijn alle niet-commerciële mails die je verstuurt naar aanleiding van een order in je (web)shop. (E-mail)marketeers hebben vaak volle focus op het sturen van mooie, gesegmenteerde, relevante en geautomatiseerde commerciële e-...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 15 Twitter shares 15 15
Marketingfacts

Elke mailbox leek de laatste weken te ontploffen vol mails met als onderwerp: "Jouw privacy is belangrijk voor ons." In de meeste gevallen was het versturen van deze mails geheel onnodig, want het is niet verplicht. Het gevolg? Geslonken e-maildataba...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 12 Twitter shares 12 12
Marketingfacts

Door een nieuwe strategie heeft Kees Smit Tuinmeubelen in krap twee jaar tijd de omzet uit e-mailmarketing zien verviervoudigen. Door eerst het zogenoemde ROPO-effect (Research Online, Purchase Offline) in kaart te brengen, is nu goed duidelijk hoe effect...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 6 Twitter shares 6 6
Emerce
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/