Door te kijken naar de ontwikkelingen van het afgelopen jaar en de nieuwste ontwikkelingen te volgen, meen ik iets te kunnen zeggen over wat 2015 gaat brengen op het gebied van social media. Als we kijken naar 2015 dan zien we bijvoorbeeld een aantal Fac...

Lees verder op Frankwatching »

512 Facebook shares 512 0 Twitter shares 0 1607
Frankwatching

Uit onderzoek van TNS NIPO blijkt dat bedrijven WhatsApp steeds vaker inzetten voor contact met consumenten. In 2015 lijkt er bijna wel een explosie te hebben plaatsgevonden van bedrijven die zijn gaan surfen op wat ik wel eens ‘the second wave of socia...

Lees verder op Frankwatching »

130 Facebook shares 130 0 Twitter shares 0 716
Frankwatching

Ik ben geen inbreker, maar als ik er een zou zijn, zou ik echt een van de beteren zijn. En niet eens zozeer omdat ik heel goed kan flipperen, of op een andere wijze en ‘kraakje’ zou kunnen doen. Maar......

Lees verder op Frankwatching »

331 Facebook shares 331 266 Twitter shares 266 597
Frankwatching

De toekomst van social messaging is wat mij betreft helder: over een paar jaar praten we net zo makkelijk met onze vrienden en familieleden als met chatbots door middel van kunstmatige intelligentie. Bedrijven zetten slimme chatbots in met ‘convers...

Lees verder op Frankwatching »

89 Facebook shares 89 0 Twitter shares 0 457
Frankwatching

Jongeren en tieners verliezen hun interesse in Facebook. Onderzoek van GlobalWebIndex over de nieuwste wereldwijde trends in sociale netwerk gebruik onderschrijft dit met cijfers van vele gebruikers. Maar het laat ook een ander beeld zien: Facebook geeft...

Lees verder op Frankwatching »

117 Facebook shares 117 0 Twitter shares 0 353
Frankwatching

Social messaging is een superbelangrijke trend: 2015 was het jaar van de zakelijke inzet van WhatsApp en dat blijft in 2016 onverminderd doorgaan. Echter, Facebook Messenger wordt steeds meer gebruikt en heeft sterke kaarten in handen om de belofte van 2...

Lees verder op Frankwatching »

40 Facebook shares 40 0 Twitter shares 0 343
Frankwatching

We kennen KLM als een voorloper als het gaat om nieuwe toepassingen op het gebied van social media. Vandaag heeft KLM wederom een primeur: het is de eerste luchtvaartmaatschappij die het mogelijk maakt om boardingpass, boekingsbevestiging, relevante r...

Lees verder op Frankwatching »

62 Facebook shares 62 0 Twitter shares 0 336
Frankwatching

Wat zijn podcasts? Podcasts zijn eigenlijk radioprogramma’s in de vorm van audio-bestanden. En ze zijn hip and happening. Hoewel het concept natuurlijk al heel erg lang bestaat, zijn podcasts voor velen dé ontdekking van 2015. En dat is volledig te...

Lees verder op Frankwatching »

69 Facebook shares 69 0 Twitter shares 0 173
Frankwatching

“Adapt or die.” “Data is the new oil.” Het zijn een paar uitspraken over het belang van robots en data in de toekomst. Sensoren in apparaten op het Internet of Things, kunnen waarnemingen doen én zelfstandig waarnemingen van ander...

Lees verder op Frankwatching »

24 Facebook shares 24 0 Twitter shares 0 160
Frankwatching

Al jarenlang staat KLM bekend als koploper van diensten en campagnes op het gebied van social media en messaging. Deze koplopersrol wordt weer bevestigd. KLM is de eerste airline en een van de eerste bedrijven in de wereld met een zakelijk geverifieerd W...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 76 Twitter shares 76 76
Frankwatching
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/