Het Utrechtse communicatiebureau Greenberry heeft voor de derde keer onderzoek gedaan naar de berichten op sociale media over de 100 grootste Nederlandse adverteerders (Nielsen, 2012). Drie maanden......

Lees verder op Frankwatching »

40 Facebook shares 40 130 Twitter shares 130 200
Frankwatching

Een startup laten slagen wordt makkelijker als je de juiste stappen zet. Jan-Willem van Beek en Rutger Huizenga, auteurs van 'Voorbij de startup mania', delen inzichten uit hun boek. In deze eerste editie: Wat Minibrew ons leert ove...

Lees verder op Sprout »

95 Facebook shares 95 6 Twitter shares 6 101
Sprout

Een startup laten slagen wordt makkelijker als je de juiste stappen zet. Jan-Willem van Beek en Rutger Huizenga, auteurs van 'Voorbij de startup mania', delen inzichten uit hun boek. In deze aflevering: wat doe je als je je product-market fit nog...

Lees verder op Sprout »

53 Facebook shares 53 8 Twitter shares 8 61
Sprout

Een startup laten slagen wordt makkelijker als je de juiste stappen zet. Jan-Willem van Beek en Rutger Huizenga, auteurs van Voorbij de startup mania, delen inzichten uit hun boek. In deze editie: zo kijken investeerders naar jouw startup. ...

Lees verder op Sprout »

28 Facebook shares 28 29 Twitter shares 29 57
Sprout

Het starten en ontwikkelen van een succesvolle startup is ruig terrein. Maar wie de juiste stappen zet, kan wel degelijk snel succes halen. Jan-Willem van Beek en Rutger Huizenga, auteurs van 'Voorbij de startup mania', delen in een nieuwe serie i...

Lees verder op Sprout »

19 Facebook shares 19 14 Twitter shares 14 33
Sprout

Een startup laten slagen wordt makkelijker als je de juiste stappen zet. Jan-Willem van Beek en Rutger Huizenga, auteurs van 'Voorbij de startup mania', delen inzichten uit hun boek. In deze aflevering: hoe weet je of je je product-marktfit gevond...

Lees verder op Sprout »

14 Facebook shares 14 15 Twitter shares 15 29
Sprout

Het starten en ontwikkelen van een succesvolle innovatie is ruig terrein. Maar wie de juiste stappen zet, kan wel degelijk snel succes halen. Dit keer: waarom we verliefd moeten worden op de problemen van onze klant, en richt je op de jobs to be done van...

Lees verder op Emerce »

9 Facebook shares 9 20 Twitter shares 20 29
Emerce

Het starten en ontwikkelen van een succesvolle innovatie is ruig terrein. Maar wie de juiste stappen zet, kan wel degelijk snel succes halen. Jan-Willem van Beek en Rutger Huizenga, auteurs van ‘Voorbij de startupmania’, delen in een nieuwe serie inzi...

Lees verder op Emerce »

8 Facebook shares 8 16 Twitter shares 16 24
Emerce

Innovatie wordt vaak gezien als wereldschokkende en baanbrekende vernieuwingen. Maar vaak is de basis gewoon een soort reflectie op je werk: waarom ontwikkel ik dit eigenlijk? Waar dient het voor? En vooral: lost het echt het probleem van mijn klant op?...

Lees verder op Emerce »

6 Facebook shares 6 10 Twitter shares 10 16
Emerce

Slim innoveren begint met slim om je heen kijken. Gevaren en kansen zien. Maar vooral ook: je valkuilen onderkennen. Want in deze nieuwe wereld van eten of gegeten worden, kan jij zomaar de maaltijd zijn in plaats van de kok. Maar hoe weet je of je gevaar...

Lees verder op Emerce »

5 Facebook shares 5 10 Twitter shares 10 15
Emerce