Google Analytics 4 is inmiddels beschikbaar als nieuwe property binnen Google Analytics. Meer inzichten in voorspellingen, een betere integratie met Google Ads en metingen zijn nu verspreid over verschillende apparaten (dus cross device!). Ook is het cont...

Lees verder op Fingerspitz »

0 Facebook shares 0 2 Twitter shares 2 2
Fingerspitz

Hoe ga je met je website om als je doelgroep zich in meerdere landen of taalregio’s bevindt? Technisch sta je voor een aantal keuzes welke grote invloed hebben op het organisch resultaat. Welke dat zijn?...

Lees verder op Fingerspitz »

0 Facebook shares 0 1 Twitter shares 1 1
Fingerspitz

Google Analytics 4 wordt de nieuwe standaard. Iets wat inmiddels wel bekend is onder online marketeers. Hoewel Google nog wat werk heeft om het tot een volwaardige vervanger te maken van de huidige Analytics, zitten er ook functies in die we nog niet eerd...

Lees verder op Fingerspitz »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Fingerspitz

Tijdens Get in the Ring sparren we over verschillende trends in de digital marketing wereld. In deze ronde: het ROPO-effect. The post ROPO: hoe meet je online en offline? appeared first on Fingerspitz....

Lees verder op Fingerspitz »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Fingerspitz

Een béétje marketeer tekent regelmatig een customer journey uit. Je klant gaat keurig netjes aan de bovenkant je funnel in, en komt er na een tijdje keurig netjes met een mooie conversie aan de onderkant weer uit. AIDA hier, See-Think-Do-Care daar, je k...

Lees verder op Fingerspitz »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Fingerspitz

Eigenlijk is het altijd hetzelfde verhaal: produceren, publiceren, delen, vergeten. En dan wéér iets produceren, publiceren, delen en vergeten. Welkom in de vicieuze content cirkel. Als je content produceert, investeer je hier vaak veel tijd en moeite i...

Lees verder op Fingerspitz »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Fingerspitz

Branding en New Media: kun je zonder de laatste technologie de strijd nog wel winnen? We sparren erover tijdens Get in the Ring! The post Branding & New Media: merkvoorkeur en exposure appeared first on Fingerspitz....

Lees verder op Fingerspitz »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Fingerspitz

Flowbox is een marketingplatform dat haar klanten helpt om content te genereren. De missie van Flowbox is om de next generation marketing platform te worden. Dit wil Flowbox bereiken door gebruik te maken van de nieuwste technologieën, strategische exper...

Lees verder op Fingerspitz »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Fingerspitz

Begin dit jaar kwamen we plotseling in een pandemie terecht. Niemand wist hoe Covid-19 zich ging ontwikkelen en het woord ‘crisis’ werd al snel door alle media gebezigd. In afwachting van wat komen ging, werden werkzaamheden on-hold gezet en deals voo...

Lees verder op Fingerspitz »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Fingerspitz

Google Search Console (GSC) is dé tool van Google om extra inzicht te krijgen in de organische vindbaarheid van je website in Google. In deze blog geven we je extra uitleg en inzichten om het goed in te zetten....

Lees verder op Fingerspitz »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Fingerspitz
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/