Een postacademische leergang voor top executives (raad van bestuur, directie, middenkader) die de ambitie en opdracht hebben om (een deel van) hun organisatie voor te bereiden op de nieuwe wereld waarin leiderschap in de context van klantbeleving en digit...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 21 Twitter shares 21 21
Marketingfacts

De digitalisering van de maatschappij stelt managers nog voor veel vragen. Wat betekent de digitalisering voor het contact met klanten, de inrichting van processen, het gebruik van data en systemen en de aansturing van medewerkers? Om een antwoord te vind...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 13 Twitter shares 13 13
Marketingfacts

Inspirerende reeks van 8 avondcolleges van elk drie uur waarin topwetenschappers op het gebied van marketing en consumentpsychologie ingaan op de fascinerende werking van het brein van de klant. Een absolute aanrader voor iedereen die meer wil weten over...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 12 Twitter shares 12 12
Marketingfacts

De digitalisering van de maatschappij stelt managers nog voor veel vragen. Wat betekent de digitalisering voor het contact met klanten, de inrichting van processen, het gebruik van data en systemen en de aansturing van medewerkers? Om een antwoord te vind...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 11 Twitter shares 11 11
Marketingfacts

De digitalisering van de maatschappij stelt managers nog voor veel vragen. Wat betekent de digitalisering voor het contact met klanten, de inrichting van processen, het gebruik van data en systemen en de aansturing van medewerkers? Om een antwoord te vind...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 11 Twitter shares 11 11
Marketingfacts

De digitalisering van de maatschappij stelt managers nog voor veel vragen. Wat betekent de digitalisering voor het contact met klanten, de inrichting van processen, het gebruik van data en systemen en de aansturing van medewerkers? Om een antwoord te vind...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 10 Twitter shares 10 10
Marketingfacts

De digitalisering van de maatschappij stelt managers nog voor veel vragen. Wat betekent de digitalisering voor het contact met klanten, de inrichting van processen, het gebruik van data en systemen en de aansturing van medewerkers? Om een antwoord te vind...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 9 Twitter shares 9 9
Marketingfacts

De digitalisering van de maatschappij stelt managers nog voor veel vragen. Wat betekent de digitalisering voor het contact met klanten, de inrichting van processen, het gebruik van data en systemen en de aansturing van medewerkers? Om een antwoord te vind...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 9 Twitter shares 9 9
Marketingfacts

Een postacademische leergang voor top executives (raad van bestuur, directie, middenkader) die de ambitie en opdracht hebben om (een deel van) hun organisatie voor te bereiden op de nieuwe wereld waarin leiderschap in de context van klantbeleving en digit...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 8 Twitter shares 8 8
Marketingfacts

De digitalisering van de maatschappij stelt managers nog voor veel vragen. Wat betekent de digitalisering voor het contact met klanten, de inrichting van processen, het gebruik van data en systemen en de aansturing van medewerkers? Om een antwoord te vind...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 8 Twitter shares 8 8
Marketingfacts
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/