Contentmarketing is inmiddels de hype voorbij en dat is een goed teken! Organisaties zien contentmarketing niet meer als dé oplossing voor alles. Ze zijn realistischer en kijken vaker hoe ze hun content het beste kunnen inzetten, wat het oplevert en hoe...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 38 Twitter shares 38 38
Frankwatching

Volgens het Grote Contentmarketing Onderzoek verwacht zo’n 50 procent van de marketing- en communicatieprofessionals dat het aantal contentmarketingfuncties in hun organisatie de komende 2 jaar zal toenemen. Maar waarom is contentmarketing zo belan...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 36 Twitter shares 36 36
Frankwatching

Diverse merken en organisaties, maar ook hbo- en universitaire opleidingen worstelen met de vraag: welke kennis en vaardigheden zijn noodzakelijk om effectief te zijn met contentmarketing? In dit artikel introduceren we ‘T-shaped contentprofessionals...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 35 Twitter shares 35 35
Frankwatching

Om effectief te zijn met contentmarketing is het belangrijk om vooraf doelen te formuleren. Want als je geen contentdoelen hebt, weet je ook niet welke stappen je wil zetten en hoe je het resultaat van je inspanningen kunt meten. In de praktijk is dit hel...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 34 Twitter shares 34 34
Frankwatching

Belangrijk doel bij het maken van content is om je publiek daadwerkelijk te bereiken, raken en overtuigen. Maar hoe krijg je dit voor elkaar? Neuromarketing kan je hierbij helpen. In ons vorige artikel heb je geleerd hoe je kunt kiezen wat voor content he...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 24 Twitter shares 24 24
Frankwatching
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/