Het vertellen van een authentiek verhaal is een effectieve manier om als merk of organisatie je boodschap over te brengen en een emotionele binding met je publiek te realiseren. Een verhaal zorgt bovendien voor een rode draad in de vele content die merken...

Lees verder op Frankwatching »

26 Facebook shares 26 47 Twitter shares 47 73
Frankwatching

Contentmarketing is inmiddels de hype voorbij en dat is een goed teken! Organisaties zien contentmarketing niet meer als dé oplossing voor alles. Ze zijn realistischer en kijken vaker hoe ze hun content het beste kunnen inzetten, wat het oplevert en hoe...

Lees verder op Frankwatching »

34 Facebook shares 34 38 Twitter shares 38 72
Frankwatching

Volgens het Grote Contentmarketing Onderzoek verwacht zo’n 50 procent van de marketing- en communicatieprofessionals dat het aantal contentmarketingfuncties in hun organisatie de komende 2 jaar zal toenemen. Maar waarom is contentmarketing zo belan...

Lees verder op Frankwatching »

29 Facebook shares 29 36 Twitter shares 36 65
Frankwatching

Diverse merken en organisaties, maar ook hbo- en universitaire opleidingen worstelen met de vraag: welke kennis en vaardigheden zijn noodzakelijk om effectief te zijn met contentmarketing? In dit artikel introduceren we ‘T-shaped contentprofessionals...

Lees verder op Frankwatching »

21 Facebook shares 21 35 Twitter shares 35 56
Frankwatching

Om effectief te zijn met contentmarketing is het belangrijk om vooraf doelen te formuleren. Want als je geen contentdoelen hebt, weet je ook niet welke stappen je wil zetten en hoe je het resultaat van je inspanningen kunt meten. In de praktijk is dit hel...

Lees verder op Frankwatching »

17 Facebook shares 17 34 Twitter shares 34 51
Frankwatching