Dit is een uitdagende tijd voor merkbouwers. Gelden de gevestigde principes voor merkbouwen nog? Hoe groot is het potentieel van big data echt? En werkt een focus op conversie ook op de lange termijn?...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 15 Twitter shares 15 15
Marketingfacts

Digitaal verandert een hoop voor merken en Google loopt daarin voorop. Afgelopen vrijdag vertelden twee onderzoekers van Google hoe ze met simpele manipulaties de merkvoorkeur van consumenten in grote mate wisten te beïnvloeden. Claire Charron en Al...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 15 Twitter shares 15 15
Marketingfacts

Wekelijks bespreek ik op Marketingfacts een primaire merkvraag. Deze gaat over reclame: vernieuwende, digitale merken gebruiken slimme growth hacking, met hun bijzondere innovaties zorgen ze voor rumoer en met slimme conversie trekken ze klanten...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 15 Twitter shares 15 15
Marketingfacts

Elke week beantwoord ik op Marketingfacts een basale vraag over merkbouwen. Ditmaal deel twee van een simpele, maar lastige vraag: hoeveel geld kost merkbouwen eigenlijk? ...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 14 Twitter shares 14 14
Marketingfacts

Wekelijks probeer ik een basale, maar belangrijke vraag rond merkbouwen te beantwoorden. Vraag 7 is ditmaal simpel: waarom is eenvoud zo lastig voor merken?...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 14 Twitter shares 14 14
Marketingfacts

Vernieuwende vormen van merkstrategie vind ik bijzonder interessant. Maar ik krijg ook altijd te maken met basale vragen over merkbouwen. Je herkent ze vast: "Waarom hebben we eigenlijk een merk nodig? Kunnen we niet beter ons budget in verkoop...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 13 Twitter shares 13 13
Marketingfacts

Iedere week probeer ik een basale, maar belangrijke vraag rond merkbouwen te beantwoorden. De vierde vraag gaat over positioneren. Want denk je aan merkstrategen, dan denk je aan positioneren. Maar waarom is positioneren...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 13 Twitter shares 13 13
Marketingfacts

Wekelijks behandel ik op Marketingfacts een primaire vraag over merkbouwen. Ditmaal: hoe maak je je merkstrategie concreet? En hoe kun je hierbij gebruik maken van Prototyping?...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 12 Twitter shares 12 12
Marketingfacts

Wekelijkse behandel ik een elementaire merkvraag voor Marketingsfacts. Ditmaal: je hebt flink je best gedaan op je merkstrategie en ziet een toekomst vol mogelijkheden. Toch verandert er weinig, ondanks de leuke brainstorms, de mooie Powerpoints en de sch...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 12 Twitter shares 12 12
Marketingfacts

Wekelijks bespreek ik op Marketingfacts een praktische vraag over merkbouwen. Ditmaal staat een verschuiving centraal die heel logisch klinkt, maar verrassend veel implicaties heeft. De kern is samen te vatten met een oude spreuk: niet lull...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 12 Twitter shares 12 12
Marketingfacts
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/